Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundavel & Ras en vän till mig har köpt en labrador, han är chokladfärgad MEN har en vit fläck på bringan å vita tår fram. Min fråga är: Får man...
Svar
17
· Visningar
4 655
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Tänkte kika lite vad det finns för vovvar i Gävleborg! Presenetrar väl våran Pensionär Cherokee först ja! Han heter Cherokee är...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
13 719
Övr. Hund Såg att några startat liknande trådar och blev nyfiken om det fanns några bukepersoner i umeå ?:) Känns som att de flesta här är...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Hur fasen kan man höra så? Läste en artikel om det förut, men sitter på mobilen nu så kan inte länka. (lika bra det kanske, bilden...
2
Svar
29
· Visningar
6 031
Senast: Tink
·
C
Hundhälsa Ja, jag blev hundägare plötsligt då en bekant inte längre kunde ha kvar sin hund. OCH NU TROR JAG ATT VOVVA HÅLLER PÅ DÖR. Eller...
Svar
10
· Visningar
2 602
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund En mycket kort fråga: Brukar löptikar vara välkomna på lydnadskurser?
Svar
8
· Visningar
1 151
Hundhälsa Någon som vet om det finns någon återförsäljare till Bravo hundfoder i Umeå trots att det inte finns någon på deras hemsida?
Svar
13
· Visningar
1 888
Senast: igbest
·
Övr. Hund en liten eller medelstor hund kan det ju funka med att stanna, backa eller gå åt andra hållet när den drar. men hur gör man med en hund...
Svar
12
· Visningar
4 043
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Behöver tips på sele som är smidig att sätta utanpå täcke. Har idag en sån här sele (lånad bild från google) Men denna selen får...
Svar
8
· Visningar
4 258
Senast: fetange
·
Hundhälsa Min whippetvalp på 8 månader har sen igår eftermiddag fått lite gulbrunt "smuts" i ögonvrån som jag pillat bort ett antal gånger nu. Det...
Svar
1
· Visningar
1 252
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej ni där ute med storvuxna hundraser! Hur har ni gjort med era valpar ang. promenader. Går ni promenader över huvud taget eller...
Svar
14
· Visningar
1 920
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har 2 hanar och 2 tikar. Ena hanen är kastrerad, men inte de andra 3. Jag läste någonstans att man inte ska kastrera en...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: diablo_
·
Hundavel & Ras Ja, jag är fortfarande vilse i rasträsket. Just nu känns det som om typen terrier/schnauzer är helt rätt och jag tänker då mest på...
Svar
15
· Visningar
3 928
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har en hund som är rättså osäker i sig själv. Hon är rädd för helt onödiga saker och sen totalt orädd för saker som andra hundar...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Hagstadius
·
B
Övr. Hund Jag blev av med min hund i slutet av sommaren förra året och nu är jag såå sugen på en ny. Jag hade en staff/amstaff, kastrerad hane...
Svar
13
· Visningar
3 426
Senast: almitra
·
Hundhälsa Min hund hade liggsår och en knöl på armbågen, eftersom knölen såg lite konstig ut så opererades den bort. Nu flera månader efter har...
Svar
9
· Visningar
4 140
Senast: Blåsippan
·
Övr. Hund Tänkte be om lite tips. Har en väldigt lydig och duktig vovve. Men som ÄLSKAR andra hundar. Han är fortfarande bara valp, 6månader...
Svar
8
· Visningar
1 316
Hundhälsa Det ligger just nu ute en annons på grand danoisvalpar där bägge föräldrarna är harlekin. På ett annat forum var det en som skrev...
2
Svar
23
· Visningar
4 368
Senast: Belethien
·
R
Övr. Hund Vi har precis köpt en mops valp (tik), vi hade sen innan en labbe blandis (tik) 3.5 år och en schäfer (tik) 4 år. Mopsen är nu 13 veckor...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Någon här som gjort det? Eller som är flink på tyska och kan hjälpa en vilsen själ att läsa på de förb.. sidorna på nätet? :o:D...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tvillingar!?
  • Uppsättning
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur