Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Aussie alltså.. Någon som har erfarenheter av den rasen? 2
Svar
20
· Visningar
4 897
Senast: a-s
·
Övr. Hund jag står nu i valet och kvalet. min vovve är nästan 14 år, hon har en elakartad tumör på benet som är väldigt stor och ser nästan... 2
Svar
35
· Visningar
3 880
Senast: Milene
·
Hundhälsa upptäckte idag att min rottistik hade som gamla sårskorpor på hakan. Torra sådana. Funderade på Furunkolos. Men isåfall kan den den ju...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Ben är hittad!!! Vi tog bilen och skulle köra en runda och leta och som av en slump kommer han travande mot oss på vägen helt plötsligt... 2
Svar
20
· Visningar
2 041
Övr. Hund En av våra valpar sägs av köparen vara döv och detta ska vara upptäckt vid ca 6 månader. Men vi har INTE märkt något konstigt med... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 151
Senast: skuggi
·
Övr. Hund ... att hundar som är framavlade för detta: http://www.youtube.com/watch?v=VR3TcorqKW8 skulle vara nöjda med lite trickträning och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 321
Senast: Migo
·
Hundhälsa Våra hundar har nyligen behandlats med Stronghold mot rävskabb. Hur lång tid bör man vänta med att släppa ihop dom med andra hundar...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Låt höra en lista nu med fördel och nackdelar med tik eller hane. Ska så småningom skaffa en till hund och då har jag till att börja...
Svar
15
· Visningar
6 524
Senast: vallhund
·
Övr. Hund http://http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=5914718&date=&menuids= :mad:Spärra in idioten! För gott tack!:mad:
Svar
2
· Visningar
802
Senast: EmmaW
·
D
Hundavel & Ras Går och funderar litegrann på om jag ska skaffa mig en till hund och, tro det eller ej, lägga ner mina kära hästar. Frågan som jag vill...
Svar
11
· Visningar
1 973
Senast: paradox
·
Övr. Hund Jag sitter här, svetten rinner längst med ryggen och jag hör mitt hjärta slå. Vad ska jag välja? Hur ska jag välja? Tänk om jag gör fel... 2
Svar
20
· Visningar
2 467
Hundhälsa Funderar på att kastrera min tik för att slippa löp/skendräktighet/pyo-risken. Har lite funderingar.. - När är det bäst att...
Svar
13
· Visningar
4 178
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Bara älskar den här bilden så ville dela med mig av den
Svar
11
· Visningar
2 139
Senast: Farao
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av att hämta ny okänd hund långväga ifrån med kollektiv trafik? Flyg (cargo, inte i väska i...
Svar
15
· Visningar
1 590
Senast: Swat
·
Övr. Hund Blir tokig snart känns som att vi inte kommer någonstans alls i detta. Han kan vara själv i ett annat rum inga problem alls. Har gått ut...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Milosari
·
Hundhälsa min hund behöver banta. och jag vet inte vad jag ska göra riktigt. hunden är en 6årig tik, blandras schäfer/vit herde och kastrerad på...
Svar
16
· Visningar
2 320
Senast: Vinterbad
·
Övr. Hund Är det någon ide att gå om man vet hur man tränar in vardagslydnaden, låter hunden träffa andra hundar i olika åldrar regelbundet och är... 2
Svar
27
· Visningar
6 463
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hund och kände mig ganska säker på vilka raser som var intressanta för oss, briard och PON (Polski Owczarek Nizinny)...
Svar
0
· Visningar
1 417
S
Övr. Hund Jag har haft några små funderingar på att skaffa en till hund. Har alltid gillat weimaraner och ville höra om era erfarenheter av denna... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
17 559
Senast: Spen
·
Övr. Hund Ja, vad kan jag säga... Tre dagar före julafton skulle sambon köra in skotern på gården (som vi har instängslad för hundarnas skull)... 2
Svar
33
· Visningar
3 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka