Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har aldrig valt att byta foder efter att jag tog över hunden. Han är rätt så kräsen när det kommer till det, han ratar foder med...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Hon behöver lägga på hullet, har jag rätt? Hon väger 9,2 kg och är troligtvis en blandras av en tax och en welsh corgi. Men hur gör man...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: MiniLi
·
J
Övr. Hund Jag och min hund gick vår första klickerkurs för ett tag sedan och lärde oss några roliga trix. Jag har lite ont om ideer just nu och...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: Verre
·
Hundhälsa Nikita dvärgschnauzer som bli 9 år i mars. Har måttligt blåsljud på hjärtat som hon inte har några symptom av. Opererat bort 3 juver pga...
Svar
10
· Visningar
3 482
Övr. Hund Jag testade andra täcke som jag hade efter Niunia på den nya hunden men hon går ut från alla... Så jag testade hurttas 42 storlek som...
Svar
2
· Visningar
958
Övr. Hund Jag har en valp på 12 veckor och en ungkatt på 7-8 månader. Kombinationen är bra så, de kan gosa med varandra och är bra kompisar, men... 2
Svar
27
· Visningar
2 879
Senast: Lager
·
Hundhälsa Var och handlade igår och såg att höna kostade 22 kr/kg. Billigt tänkte jag och köpte det till hundarna. Men hur är det att ge höna till... 2
Svar
20
· Visningar
3 540
Senast: vallhund
·
P
Övr. Hund Har en 5 månaders valp som är hur go som helst mot andra människor och speciellt barn. MEN han har probem med andra hundar, stora som...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att spara ihop pengar till en Italiensk vinthund eller en Whippet. I min familj har vi inte haft hund någonsin...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min uppfödare kontaktade mig idag. Hennes meduppfödare har en vuxen hane från Ryssland (rysk ras) som kom till Sverige väldigt nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 888
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa våran hane här hemma var helt normal på morgonpromenaden. åt bra å dracksom vanligt. slockande på golvet framför tv:n i nån timme...
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: LadySara
·
Hundhälsa Hej! Jag undrar om någon av er har använt BoT täcke till er hund? Jag använder ett av deras täcken till min tik på 11 månader då hon...
Svar
17
· Visningar
8 972
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Har två tikar som blir 4 år till sommaren. De är födda nästan samtidigt. Två brukshundar av raserna Schäfer och Hovawart. Har börjat...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Är väl mest bara trött och lättirriterad och ensam just nu så har ingen att gnälla av mig till :p Men måste bara säga att jag fick en...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: Meanwhile
·
Övr. Hund Jag har en 10-veckors goldenvalp och han är för det mesta underbar, men ofta när vi är ute kan han stanna och sniffa på något eller bara...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Det är en vän till mig som har fått problem med sin hund. Det är hennes andra hund så hon är ingen nybörjare men nu behöver hon hjälp...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: coolia
·
Hundavel & Ras Titt som tätt så läser man hur folk avråder från Blocket och kallar framförallt säljarna/uppfödarna där för oseriösa. Men varför... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
13 816
M
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp av alla smarta bukemänniskor innan jag binder min hund i ett träd och går!! :crazy: Problemet är min treåriga...
Svar
10
· Visningar
3 307
Senast: MrsS
·
Hundavel & Ras Hej ni som har koll i hundvärlden! Om man vill gå på hundmässa eller liknande för att ha möjlighet att träffa många raser på samma...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: yennork
·
Övr. Hund Vi vet ju att border collien ligger i topp vad gäller vallhundar, men denna lilla sötsak ligger nog inte så långt efter;)...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka