Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kan man se eller känna om en hund har feber??? Har letat igenom huset febrilt nu hela kvällen å hittar inte tempen till hundarna :mad...
Svar
3
· Visningar
1 991
Senast: Nenneh
·
Hundhälsa Jag vet att redan funnits X antal trådar om Millan och XX inlägg i dem men... Såg i kvällens avsnitt hur han lärde en hund att vara i...
Svar
17
· Visningar
3 603
Senast: Disen
·
T
Hundhälsa Hej Jag har en 7årig tik som beter sig mycket likt en hanhund. Hon skvätter hela promenaderna, kan säkert kissa 20 ggr på en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Hundhälsa Min nya unghund luktar väldigt illa om baken (från analkörtlarna), hon har inte ont utan det rinner ut som ett genomskinligt klet när...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Undrar om det är vanligt med personlighetsförändringar vid kastrering av hanhund? Märker ni någon skillnad på era hundar jämfört med...
Svar
18
· Visningar
13 683
A
Övr. Hund Kära hundfolk!jag har ett problem som jag grunnar på alldeles för mycket:/ bor för tillfället på landet med skogen utanför dörren och...
Svar
10
· Visningar
1 982
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Börjar oroa mig lite för Camaro, då och då beter hon sig så himla konstigt. Dels så har hennes skott/ljudrädsla ökat, men jag...
2
Svar
20
· Visningar
9 450
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Pratade med en vän gällande problemen jag tar upp i denna tråd. Hon höll med mig om att det låter som någon slags depression och...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Har en barngrind åt min vovve till hans rum som vi har han i då vi åker hemmifrån. Denna grind är av trä och han tuggar gärna på den...
2
Svar
23
· Visningar
15 742
Hundhälsa Min lilla hund har precis fått beskedet om patella luxation. Veterinären vill inte operera utan det enda råd jag fick var att jag måste...
Svar
13
· Visningar
31 199
Övr. Hund Idéen kom upp i en annan tråd, att träffas en dag för lydnadsträning! Hjälpa varandra, puscha och komma med goda råd, prata hund och...
Svar
18
· Visningar
1 099
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Jag undrar hur beroende stående fågelhundar egentligen är av att få jaga? och hur mycket hjärngympa resp fysisk aktivitet kräver dessa...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 308
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad är egentligen bästa sättet att "frakta" en hund via bil när man inte har kombi. Bilbur som är fäst på något sätt i baksätet eller en...
2
Svar
36
· Visningar
9 609
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Mitt Romney (skulle varit i rubriken, sorry.) http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet2012/article14215426.ab
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Är egentligen kär i Salukin :love: Men har tidigare (och nu återigen) kikat lite på storpudel (eller heter det kungspudel??)...
2
Svar
35
· Visningar
6 371
Senast: Emor
·
Övr. Hund Jag har en hund och jag har hästar, och jag vill gärna att hunden ska få följa med till stallet. Är dock inte alltför glad över att han...
Svar
14
· Visningar
1 459
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund I lördags visade han intresse, och idag blev han alldeles lycklig när vi gick ner till fållan, så han fick testa en gång till...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: Melli
·
Övr. Hund Jag behöver tips på olika apporteringsövningar! Min lilla tycker det är otroligt kul att bära och vi har gjort det ganska mycket från...
Svar
0
· Visningar
1 460
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder: Vart hittar man utställningar? Jag har varit inne på SKK och hittat länsklubbsutställningarna men vart hittar...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: igbest
·
Hundhälsa Detta skulle ju inte hända.. :( Ni som följt min andra tråd om valpen som kissa inne? Vi var hos mindre privat vetrinär klinik...
Svar
11
· Visningar
1 661
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros
  • Lymfangit