Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Svårt med rubriken.. Men det är som så att vi passar/lånar en tre-årig amstaff hane, kastrerad!, som har det lite si sådär med...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: miiiiiiia
·
Hundhälsa Min hund är född 2005. Kan man lära henne Vacker tass? Och isf om man kan det, har ni några tips? För på sidor står det "passar bäst...
Svar
7
· Visningar
3 101
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund In med bilder på era herdar!! Sommar vinter vår! och kanske höst? bilder vill vi se!!! :love::love::love: 2 3 4
Svar
78
· Visningar
28 795
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund I sommras när jag gick på unghundskurs så tyckte min tränare att jag skulle börja cykla med min tjej (pudel/collie) kommande sommar. 1-2...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Fick för ett tag sen ta över morfars jakthund då han väldigt plötsligt gick bort:cry:. Denna hund är en helt underbart glad och trevlig...
Svar
17
· Visningar
2 185
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har själv en hund av sällskapsras (lhasa apso/yorkshire terrier) och en av bruks (schäfer, bruks såklart). Och blir rätt förvånad av... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 989
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Den 9 feb kommer första leveransen av fodax. Jag har beställt den röda, plus röd om jag inte minns helt fel. Iaf så tänkte jag ge det...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Har jag fattat detta rätt att min dvärgschnauzer på snart 8 månader ska äta ca 400gram klassfoder per dag eller tänker jag helt fel, jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 503
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Jag har haft hund tidigare. Vill ha en hund som vill följa med ut på promenader, åka skidor, träna lydnad och tex. spår osv. Är en rätt...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Nu vill jag höra fler "historier från verkligheten" om denna ras! Jag ska själv köpa ny hund nästa vår och har bestämt mig för de fina... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
17 280
J
Hundhälsa Min Hund vill inte äta snälla :confused: jag är o rolig för honom han äter bara ris med kyckling
Svar
15
· Visningar
3 981
Senast: vallhund
·
E
Hundavel & Ras Det är den stora frågan.. Till er som har någon erfarenhet av någon av raserna: berätta gärna vad ni tycker. Fördelar och nackdelar... 2
Svar
21
· Visningar
6 562
Senast: elinamj
·
Hundhälsa Jävla skit! För en vecka sen linkade han till lite lätt. En palpering av tassen och han visade lätt ömhet vid tryck på främsta spetsen...
Svar
2
· Visningar
4 316
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Vi har en 12 år gammal am. cocker. Han är superilsken på andra hanhundar, ylar i tid och otid. Han har blivit värre senaste tiden. Vet...
Svar
9
· Visningar
4 534
Övr. Hund Min "oönskade" valp har när jag varit med bara träffat tikar för att leka med. När han då försöker jucka på dem får han stryk, och... 2 3
Svar
52
· Visningar
29 155
Senast: Blandrastik
·
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Hagstadius
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Jag satt i går och letade efter nya appar till telefonen och tanken slog mig om det inte finns några bra hundappar? Spel? Info...
Svar
13
· Visningar
2 282
Senast: Swat
·
Övr. Hund Låter ni era hundar gräva inne? Som i deras korgar och i soffan? Jag har faktiskt aldrig reagerat på när de gräver, mattor och i korgen...
Svar
11
· Visningar
7 549
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har en hund som haft problem med tonsillerna och fått dem bortopererade. Tidigare i veckan fick vi åka tillbaka till veterinären för att...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: Anine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka