Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Hundavel & Ras Går och funderar litegrann på om jag ska skaffa mig en till hund och, tro det eller ej, lägga ner mina kära hästar. Frågan som jag vill...
Svar
11
· Visningar
1 967
Senast: paradox
·
Övr. Hund Jag sitter här, svetten rinner längst med ryggen och jag hör mitt hjärta slå. Vad ska jag välja? Hur ska jag välja? Tänk om jag gör fel...
2
Svar
20
· Visningar
2 458
Hundhälsa Funderar på att kastrera min tik för att slippa löp/skendräktighet/pyo-risken. Har lite funderingar.. - När är det bäst att...
Svar
13
· Visningar
4 158
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Bara älskar den här bilden så ville dela med mig av den
Svar
11
· Visningar
2 133
Senast: Farao
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av att hämta ny okänd hund långväga ifrån med kollektiv trafik? Flyg (cargo, inte i väska i...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: Swat
·
Övr. Hund Blir tokig snart känns som att vi inte kommer någonstans alls i detta. Han kan vara själv i ett annat rum inga problem alls. Har gått ut...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: Milosari
·
Hundhälsa min hund behöver banta. och jag vet inte vad jag ska göra riktigt. hunden är en 6årig tik, blandras schäfer/vit herde och kastrerad på...
Svar
16
· Visningar
2 316
Senast: Vinterbad
·
Övr. Hund Är det någon ide att gå om man vet hur man tränar in vardagslydnaden, låter hunden träffa andra hundar i olika åldrar regelbundet och är...
2
Svar
27
· Visningar
6 438
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hund och kände mig ganska säker på vilka raser som var intressanta för oss, briard och PON (Polski Owczarek Nizinny)...
Svar
0
· Visningar
1 405
S
Övr. Hund Jag har haft några små funderingar på att skaffa en till hund. Har alltid gillat weimaraner och ville höra om era erfarenheter av denna...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
17 531
Senast: Spen
·
Övr. Hund Ja, vad kan jag säga... Tre dagar före julafton skulle sambon köra in skotern på gården (som vi har instängslad för hundarnas skull)...
2
Svar
33
· Visningar
3 882
Hundhälsa Min hund ska ha sin årliga vaccination nu i februari,sen ska han ha sin rabiesvaccination i juni.Kan man "ge" rabies redan nu...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vet inte om tråden ligger rätt:confused: Vet egentligen inte vad jag vill med tråden mer än kanske tips råd eller erfarenheter, är...
2
Svar
28
· Visningar
4 714
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej, Jag har en kastrerad hanhund som är 10 år gammal. Han är en blandras och är lika pigg och alert som den dag jag köpte honom som...
Svar
5
· Visningar
3 262
Senast: dpmatte
·
T
Hundhälsa Min rottweilertik på snart 4 ½ år har löptid nu igen, 3:e gången sedan i Augusti. Innan dess har hon haft regelbundet löp ca. 2 veckors...
Svar
3
· Visningar
847
Övr. Hund som över skriften lyder e de sant att en kastrerad hane e sämre å jaga med än en som har kulorna kvar???? Tycker de borde va bättre utan...
Svar
1
· Visningar
1 558
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag tror jag har koll på läget, men är ändå lite osäker. Jag är medlem i en brukshundklubb A där jag har gått ett par kurser och...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Turali
·
Hundhälsa Min tik började efter jul bli lite röd om tassarna och haserna (hon har vita ben och kort päls). Jag tänkte först att det kanske var...
Svar
4
· Visningar
1 239
Övr. Hund Hej! Nu har jag en lite konstig fundering.. Jag har en liten tik på 2,5 kg. Hon sover i sängen och är med i soffan. Jag har planer på...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: Misiaczek
·
L
Hundavel & Ras Hej bukare! Jag skulle vilja veta mer om dual purpose - och jaktvarianter av golden och labrador, samt jaktvarianterna på cocker - och...
Svar
11
· Visningar
4 294
Senast: Viveka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka