Klass hundfoder - mängd att äta?

Sv: Klass hundfoder - mängd att äta?

Bara att småtina lite på diskbänken så pass att det går att dela i lagom portionsbitar och frysa i igen. Så gör jag med Vo och Hundematen.

Det är så jag har gjort ;) men jag blev lite orolig att det kanske inte var bra att göra så...

Sv: Klass hundfoder - mängd att äta?

Det är så jag har gjort ;) men jag blev lite orolig att det kanske inte var bra att göra så...

Ingen fara - det hinner ju bara småtina lite på ytan. Med en sågtandad kniv så skär man igenom lätt innan det tinat för mycket:)
Har gjort så i typ 10 år och ingen hund har mått dåligt av det;)

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 652
Senast: corzette
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Castellini
·
Foder & Strö Hej alla kloka hästmänniskor, Jag har en 6-årig PRE-hingst, han är ca 165 cm hög och nätt i typen. Väger just nu ca 440 kg, han bör...
Svar
18
· Visningar
2 046
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat