Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ojoj! Nybliven valpägare till en liten cane :) Så söt å rolig kille! Hur går det för er? Roligt att dela med sig. Kanske rent av...
Svar
1
· Visningar
1 021
Hundhälsa Våran gammelman åkte på öroninflamation,och fick receptbelagda örondroppar. I morgon är sista dagen han ska ha dom,sen har han fått i...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Fick en fråga av en vän vad som gäller om hon ska resa med sin hund. Tanken är att hon skall resa från Sverige - Finland - Norge -...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Riktigt bra artikel/inlägg av Fredrik Steen...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 644
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Det handlar om min NewFoundland som vanligt:crazy: Jag har skrivit om honom tidigare. Han är ju utredd hos hudspec på Blå stjärnan och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 398
Hundavel & Ras Trodde faktiskt att jag/vi hade klarat av det själva att välja en hundras som passar oss, men tji fick jag! Så nu får jag be er om hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: AgentCarter
·
Hundavel & Ras Gick förbi en hund här igår som var så himla fin. Såg ut som en grönlandshund så först trodde jag att det var en sådan. Men den var...
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Det är dags för min gamling att få somna in. Vi har väntat ganska länge, men nu säger han ifrån att han inte vill mer. Vill inte gå ut...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 025
Senast: Aslan
·
Övr. Hund Just nu pågår ett stort forskningsprojekt där man studerar hundars förmåga att upptäcka lungcancer - i utandningsluft! Man hoppas på...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: hastflicka
·
N
Övr. Hund Hej! Jag har lite svårt o veta vem som ska betala en grejj för känns inte som d borde ligga på mitt ansvar men det kanske det gör...
Svar
11
· Visningar
3 421
Hundavel & Ras Grannen har en (arg) hund som ser ut ungefär som en akita, men med mindre/kortare päls. Vad kan det vara för något? Som den här, men...
Svar
14
· Visningar
5 125
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har aldrig valt att byta foder efter att jag tog över hunden. Han är rätt så kräsen när det kommer till det, han ratar foder med...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Hon behöver lägga på hullet, har jag rätt? Hon väger 9,2 kg och är troligtvis en blandras av en tax och en welsh corgi. Men hur gör man...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: MiniLi
·
J
Övr. Hund Jag och min hund gick vår första klickerkurs för ett tag sedan och lärde oss några roliga trix. Jag har lite ont om ideer just nu och...
Svar
19
· Visningar
1 671
Senast: Verre
·
Hundhälsa Nikita dvärgschnauzer som bli 9 år i mars. Har måttligt blåsljud på hjärtat som hon inte har några symptom av. Opererat bort 3 juver pga...
Svar
10
· Visningar
3 471
Övr. Hund Jag testade andra täcke som jag hade efter Niunia på den nya hunden men hon går ut från alla... Så jag testade hurttas 42 storlek som...
Svar
2
· Visningar
953
Övr. Hund Jag har en valp på 12 veckor och en ungkatt på 7-8 månader. Kombinationen är bra så, de kan gosa med varandra och är bra kompisar, men...
2
Svar
27
· Visningar
2 878
Senast: Lager
·
Hundhälsa Var och handlade igår och såg att höna kostade 22 kr/kg. Billigt tänkte jag och köpte det till hundarna. Men hur är det att ge höna till...
2
Svar
20
· Visningar
3 520
Senast: vallhund
·
P
Övr. Hund Har en 5 månaders valp som är hur go som helst mot andra människor och speciellt barn. MEN han har probem med andra hundar, stora som...
Svar
18
· Visningar
1 746
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att spara ihop pengar till en Italiensk vinthund eller en Whippet. I min familj har vi inte haft hund någonsin...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka