Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har vi det i Sverige? Jag har aldrig sett några vilket är bra, men varför har vi det inte här när det finns i alla andra länder? Vad...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Viva
·
Övr. Hund Har länge velat ha hund men inte känt att det varit rätt läge, men nu börjar mer steg klaffa in. Så nu har vi börjat att planera för...
Svar
9
· Visningar
1 373
Hundhälsa Idag fick min hund ett krampanfall i köket. Var övertygad om att hon skulle dö mitt framför ögonen på oss. Blev så orolig att jag...
Svar
3
· Visningar
2 839
Senast: lillamy73
·
Övr. Hund Ska investera i en riktigt bra klövjeväska! Tanken är att han ska kunna gå med väskan längre turer upp till 1-2 mil. Och han ska även ha...
Svar
4
· Visningar
3 565
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vad har jag egentligen lyckats fånga på bild? :D 2
Svar
21
· Visningar
2 467
Senast: Jerseyite
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på om det finns någon här med en chihuahua som håller på med någon speciell hundsport? :) Jag är lite sugen på...
Svar
12
· Visningar
2 048
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min gamla BC har haft liggsår på armbågarna ett tag. först var det inte så farligt, bara små skorpor. Nu har hon börjat slickar...
Svar
5
· Visningar
1 803
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min 8 månaders valp kissade idag inte som normalt, det var som kräm och ljusgult. Är det någonting jag borde kolla upp, har ni några...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: biffen
·
Hundhälsa Jag ger barf och vom og hundemat till min hund. Han är dock extremt kräsen och ratar väldigt mycket. Vilket gör det svårt att få i...
Svar
19
· Visningar
2 292
Senast: fetange
·
Övr. Hund Jag förlorade min bästa vän för tio dagar sen. En Grand Danoisdam som blev drygt tolv år. Jag sörjer henne så oerhört och fungerar...
Svar
15
· Visningar
2 140
Senast: Meanwhile
·
Hundhälsa Kompisens två hundar (av små raser) har fått i sig 18 tabletter, 20 mg Rimadyl. Dvs 360 mg. Hur mycket var och en har fått i sig är ju... 2
Svar
20
· Visningar
3 817
Senast: Persephone
·
Hundhälsa Jag hörde hur min stora hane morrade i tvättstugan så jag gick för att kolla läget. Hittar vår lille terrier (hane) tokjuckandes på...
Svar
3
· Visningar
1 451
Hundhälsa Står imnför ett foderbyte, hundarna går i dagsläget på klass (gul och röd) men lillhunden äter dåligt och emellanåt inte alls. Detta gör...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur ofta är det okej att para en tik? Finns det några bestämmelser eller riktlinjer inom SKK? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Nu när jag ändå är i gnälltagen så skriver jag en tråd till. Min hanhund kissar ofta på sina egna ben? Han kan antingen stå på tre ben... 2
Svar
27
· Visningar
12 922
Senast: 134643
·
Hundhälsa Jag är dagmatte till en mysig liten tikdam:laugh: saken är den att hon blivit biten 2 gånger på 3 månader, första gången allvarligt...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Igår fick vi besked att Zolo och jag blivit uttagna till Lydnadslandslagets Talangtrupp 2012 :D Om tre veckor åker vi på talangläger...
Svar
16
· Visningar
1 730
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har en australisk terrier som fyller sju snart. Han har inte haft det lätt utan det har varit skador varje år sedan han var liten...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Det hände en olycka i soffan, och nu doftar en av kuddarna lite svagt urin. Det är en beige tygsoffa. Något bra tips på hur jag får...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har tidigare skrivit om min dvärgschnauzervalp som hade fått rävskabb. Vi var till veterinären och fick behandling mot det och...
Svar
3
· Visningar
1 726
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka