Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Nu vill jag höra fler "historier från verkligheten" om denna ras! Jag ska själv köpa ny hund nästa vår och har bestämt mig för de fina...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
17 256
J
Hundhälsa Min Hund vill inte äta snälla :confused: jag är o rolig för honom han äter bara ris med kyckling
Svar
15
· Visningar
3 959
Senast: vallhund
·
E
Hundavel & Ras Det är den stora frågan.. Till er som har någon erfarenhet av någon av raserna: berätta gärna vad ni tycker. Fördelar och nackdelar...
2
Svar
21
· Visningar
6 542
Senast: elinamj
·
Hundhälsa Jävla skit! För en vecka sen linkade han till lite lätt. En palpering av tassen och han visade lätt ömhet vid tryck på främsta spetsen...
Svar
2
· Visningar
4 308
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Vi har en 12 år gammal am. cocker. Han är superilsken på andra hanhundar, ylar i tid och otid. Han har blivit värre senaste tiden. Vet...
Svar
9
· Visningar
4 521
Övr. Hund Min "oönskade" valp har när jag varit med bara träffat tikar för att leka med. När han då försöker jucka på dem får han stryk, och...
2 3
Svar
52
· Visningar
28 955
Senast: Blandrastik
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Hagstadius
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Jag satt i går och letade efter nya appar till telefonen och tanken slog mig om det inte finns några bra hundappar? Spel? Info...
Svar
13
· Visningar
2 274
Senast: Swat
·
Övr. Hund Låter ni era hundar gräva inne? Som i deras korgar och i soffan? Jag har faktiskt aldrig reagerat på när de gräver, mattor och i korgen...
Svar
11
· Visningar
7 522
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har en hund som haft problem med tonsillerna och fått dem bortopererade. Tidigare i veckan fick vi åka tillbaka till veterinären för att...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: Anine
·
Hundavel & Ras När man lika gärna kan använda - en kanin!! :laugh...
Svar
10
· Visningar
1 389
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag skrev en tråd tidigare om att min dvärgschnauzer har fått skabb, jag ska inte tillbaka till veterinären förrän om tidigast en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 724
Hundhälsa Kastrerade min snart 2 åriga tik för 3 månader sedan. Fick rådet av vet. att sänka fodergivan hon fick redan från första början eftersom...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: lizzette
·
Övr. Hund Ni (framförallt i Stockholmsområdet) som har era hundar på hunddagis, hur länge har ni behövt köa för att få plats? Eventuellt...
Svar
9
· Visningar
3 690
Senast: glittra
·
Hundavel & Ras Jag har fått förfrågan om att ev ta över en åttaårig leonbergertik - Mollie. Enl nuvarande ägare har hon aldrig haft problem med höfter...
2
Svar
20
· Visningar
2 355
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vad ska egentligen anses som ett idealiskt uppträdande på ett MH/korning för en brukshund/tjänstehund? Att man gärna vill se en hund med...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Har ett litet bekymmer med lilla pudeln här hemma. Det är en liten bortskämd en som har en klart begränsad "Will to please" och han har...
Svar
12
· Visningar
1 693
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Eftersom att jag några ggr blivit ifrågasatt när jag påstått att en hund som inte är registrerad i SKK (alt liknande organisation i sitt...
2
Svar
29
· Visningar
2 511
Senast: Och_Aye
·
R
Hundhälsa Hej! För precis en vecka sedan så hämtade vi hem vår drömhund, en Grand Danois-kille på 7 månader som lystrar till namnet Bosse. Han...
Svar
15
· Visningar
2 790
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka