Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Hundhälsa våran "valp" på 1,5 år är väldigt lugn av sig, beter sig som en vuxen inomhus, men ute blir det race så det sprutar snö. går utmärkt att... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 270
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras E det någon som vet vad en Labradoodle kostar på en ungefär? 2
Svar
28
· Visningar
4 848
Senast: yennork
·
Övr. Hund Det är väldigt populärt i media att rapportera om kamphundar hit och kamphundar dit, vare sig det gäller bett eller döda kaniner. Vad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 937
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Hej! Min gamla collie blev dålig förra helgen och fick tillbringa den hos veterinären. Det visade sig att hon hade fått magkatarr...
Svar
14
· Visningar
10 391
Senast: Alexa
·
Hundhälsa Ja hur är det egentligen? Min hund är ju lite "rund" om magen. Dels pga att hon går på kortison,men också för att hon är glad i...
Svar
18
· Visningar
17 457
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, jag har lite problem att klura ut hur jag ska göra med min hunds tass. Hon har ett sår på trampdynan (inget jätte allvarligt). Jag...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Shark
·
E
Hundhälsa Jag har en tik valp på ca 12 veckor nu, hon är jätteduktig med mycket men på senaste tiden har ett stort problem upstått. Min sambo...
Svar
10
· Visningar
1 489
Övr. Hund Lillen säger God natt!
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Sorelli
·
Övr. Hund Vincent och hans bästa vänner.
Svar
0
· Visningar
156
·
Övr. Hund Korttagning mitt i leken. Pinne hänger i mungipan.
Svar
0
· Visningar
145
·
Hundavel & Ras Jag har en blandrasvalp på 9 månader. Mamman är American Pitbull Terrier (Pitbull) och pappan är American Staffordshire (Amstaff)...
Svar
11
· Visningar
2 379
Senast: Oðinn
·
Övr. Hund Har en lånehund just nu, en riktigt underbar liten australian terrier tik som en underbar människa har lånat ut till oss tills vi får...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Det skulle betyda mycket för mig och många andra om ni ville titta på den här filmen och kommentera utifrån ert eget perspektiv, vare...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa När jag var väldigt liten hade vi en bekant som gav sina hundar (en schäfer och en golden) en varsin skål rice krispies om dagen, vet...
Svar
7
· Visningar
1 696
Övr. Hund Hej! Sambon är totalt focuserad på att skaffa hund och jag fattar inte vitsen. Vad är grejen med att skaffa/ha hund? Tack på förhand! 2
Svar
35
· Visningar
3 639
Senast: Squie
·
T
Övr. Hund Hej! Har försökt söka, men startar nu en egen tråd. :) Sitter hemma med förkylning och vill aktivera min hund lite så han slipper förgås...
Svar
8
· Visningar
2 709
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Vad innebär det i praktiken om skylten är uppsatt av en bostadsrättsförening? Vår kommunala ordningsstadga (Nacka kommun) hänvisar... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 472
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Måste få fråga om det är någon som har några tips på foder till misstänkt födoämnesallergisk vovve. Väldigt oklara symptom, men vi ska... 2
Svar
23
· Visningar
5 986
Senast: Natilia
·
M
Hundhälsa Min dotter har tagit en äldre omplaceringshund och ska göra en seniorkontroll. På vår klinik ingår blodprov i priset men inte hos henne...
Svar
2
· Visningar
1 222
Övr. Hund Ikväll ska vi shoppa hundböcker via nätet, och behöver tips på bra böcker. Vi ska köpa valp i mars, och vill läsa mer om bl.a : -... 2
Svar
20
· Visningar
4 066
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka