Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Förundras över alla dessa hanar som annonseras om att de vill bli pappor, blandraser som renrasiga. Små, stor. Ja på sista tiden har... 2
Svar
35
· Visningar
3 651
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ligger hemma med lunginflammation, och sambon hyrde filmen Hachiko åt mig eftersom jag inte hade sett den... :cry::cry::cry: Åh...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: REDZEPOVA
·
Övr. Hund ...när jag blev mamma. Jag som prompt skulle ha hund nr 2 innan bebis kom eftersom det skulle bli svårare att få ihop det efteråt. Och... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 773
Senast: paradox
·
Hundträning Ja, min unga dåre har skadat tassen. Det innebär att vi nu inte går några långpromenader öht, hon får inte busa och jag undviker att...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Loka lider av vattensvans sedan ett par år tillbaka. Oftast inget som märks så länge hon inte blir kall. För att förhindra vattensvansen...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Vad har ni för hund? Hur aktiva är ni? Är ni nöjda med fodret? Hur mycket kostar det? Hur mycket köper ni per gång och hur länge... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 024
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Har funderat en hel del på det den senaste tiden. Var går egentligen gränsen? Anledningen till funderingarna är detta med foder för...
Svar
8
· Visningar
1 699
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Min hund var på hundpension över helgen och nu tror jag att hunden har fått löss :-( Hur vet man om det är löss? Jag har fått skumma...
Svar
11
· Visningar
1 233
Hundhälsa Nu måste jag verkligen få alla tips jag kan få. Grima är diagnostiserad med spondylos :( , och nu börjar en lång tid att...
Svar
15
· Visningar
1 704
Senast: MrsScabtree
·
B
Övr. Hund jag och mamma diskuterade hundar i bilen på väg från pizzerian, vi har ju pudel och jag läste om en curly coated retriver i en... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 815
Senast: Berin
·
Övr. Hund Nu är jag faktiskt sur. Vissa ska inte ha hund. Min granne har låtit sin hund pinka ner min trapp! Det är en stor gul fläck på min...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Hur gör ni som har flera hundar men ej är kennelregistrerade, har ni mängdrabatt hos försäkringsbolaget? Jag är jättenöjd med mitt... 2
Svar
36
· Visningar
3 394
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hej! Har sett bilder på några hundar som jag bara måste veta vad de är för raser.. Ngn här som kan hjälpa mig...
Svar
6
· Visningar
3 979
Senast: paradox
·
Övr. Hund Min hund ska börja följa med mig till jobbet. För att åka till jobbet behöver vi åka tunnelbana. I tunnelbanan finns rulltrappor där man...
Svar
18
· Visningar
4 163
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Fridolf har en stökande tand som nu antagligen blivit infekterad (förb-nnade tandyte!!!), han är rätt så svullen på hakan på ena sidan...
Svar
10
· Visningar
2 149
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Jag är så trött på "hundfolk" just nu! Iallafall en del.. Det förekommer så himla mycket skitsnack, prestige, fjäsk och alla möjliga...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Resultatet blev V på utställningen, vad betyder/innebär det? UKL: V :)
Svar
0
· Visningar
653
Senast: Choo
·
Hundhälsa Billy började i tisdags, Ivan i onsdags. De fnyser och nyser större delen av sin vakna tid. När de sover får de dock göra det ostört...
Svar
12
· Visningar
30 720
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag behöver hjälp med att välja vad som kan vara smidigast i koppelväg när man är ute och fotvandrar med hund. Normalt sett promenerar...
Svar
13
· Visningar
2 974
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Har en tik på snart 1år som väger ca 28kg, hon är i storlek av en fullvuxen Schäfer och är väldigt smal utav sig och svår att hålla... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 785
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka