Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min uppfödare kontaktade mig idag. Hennes meduppfödare har en vuxen hane från Ryssland (rysk ras) som kom till Sverige väldigt nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 883
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa våran hane här hemma var helt normal på morgonpromenaden. åt bra å dracksom vanligt. slockande på golvet framför tv:n i nån timme...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: LadySara
·
Hundhälsa Hej! Jag undrar om någon av er har använt BoT täcke till er hund? Jag använder ett av deras täcken till min tik på 11 månader då hon...
Svar
17
· Visningar
8 962
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Har två tikar som blir 4 år till sommaren. De är födda nästan samtidigt. Två brukshundar av raserna Schäfer och Hovawart. Har börjat...
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Är väl mest bara trött och lättirriterad och ensam just nu så har ingen att gnälla av mig till :p Men måste bara säga att jag fick en...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Meanwhile
·
Övr. Hund Jag har en 10-veckors goldenvalp och han är för det mesta underbar, men ofta när vi är ute kan han stanna och sniffa på något eller bara...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Det är en vän till mig som har fått problem med sin hund. Det är hennes andra hund så hon är ingen nybörjare men nu behöver hon hjälp...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: coolia
·
Hundavel & Ras Titt som tätt så läser man hur folk avråder från Blocket och kallar framförallt säljarna/uppfödarna där för oseriösa. Men varför...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
13 612
M
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp av alla smarta bukemänniskor innan jag binder min hund i ett träd och går!! :crazy: Problemet är min treåriga...
Svar
10
· Visningar
3 305
Senast: MrsS
·
Hundavel & Ras Hej ni som har koll i hundvärlden! Om man vill gå på hundmässa eller liknande för att ha möjlighet att träffa många raser på samma...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: yennork
·
Övr. Hund Vi vet ju att border collien ligger i topp vad gäller vallhundar, men denna lilla sötsak ligger nog inte så långt efter;)...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Milene
·
Hundavel & Ras Aussie alltså.. Någon som har erfarenheter av den rasen?
2
Svar
20
· Visningar
4 880
Senast: a-s
·
Övr. Hund jag står nu i valet och kvalet. min vovve är nästan 14 år, hon har en elakartad tumör på benet som är väldigt stor och ser nästan...
2
Svar
35
· Visningar
3 873
Senast: Milene
·
Hundhälsa upptäckte idag att min rottistik hade som gamla sårskorpor på hakan. Torra sådana. Funderade på Furunkolos. Men isåfall kan den den ju...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Ben är hittad!!! Vi tog bilen och skulle köra en runda och leta och som av en slump kommer han travande mot oss på vägen helt plötsligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Övr. Hund En av våra valpar sägs av köparen vara döv och detta ska vara upptäckt vid ca 6 månader. Men vi har INTE märkt något konstigt med...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 128
Senast: skuggi
·
Övr. Hund ... att hundar som är framavlade för detta: http://www.youtube.com/watch?v=VR3TcorqKW8 skulle vara nöjda med lite trickträning och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 311
Senast: Migo
·
Hundhälsa Våra hundar har nyligen behandlats med Stronghold mot rävskabb. Hur lång tid bör man vänta med att släppa ihop dom med andra hundar...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Låt höra en lista nu med fördel och nackdelar med tik eller hane. Ska så småningom skaffa en till hund och då har jag till att börja...
Svar
15
· Visningar
6 395
Senast: vallhund
·
Övr. Hund http://http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=5914718&date=&menuids= :mad:Spärra in idioten! För gott tack!:mad:
Svar
2
· Visningar
799
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka