Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det verkar klokt att behålla Loka. Hon nöjer sig säkert med att vara familjehund med barnvagnspromenader och lugn och ro
Nu kan jag bara tala för mig själv, men jag som själv föder upp blir mer besviken ifall mina valpköpare inte kontaktar mig så att vi tillsammans kan lösa problemet, utan istället mår dåligt över sitt hundköp. Och framför allt åtsidosätter hunden så att den mår dåligt också!Uppfödaren är jätteschysst så jag är mest bekymrad för att ev. göra henne besviken. Men jag tror hon förstår...
Det var likadant för mig när min 1,5-åring började springa runt. Jag kunde helt enkelt inte lita på den stora svarta hunden. Stenen som lättade från hjärtat och känslan när han flyttade tillbaka till uppfödaren (för senare omplacering) går inte att beskriva.Jag kan bara slappna av när han är instängd, men det är inget sätt att ha hund.
Och Qito får förmodligen ett roligare liv än han har nu.
Tack det var snällt! Dock är det en långtidslösning som krävs, det här känns som rätt beslut.
Mycket av det här skulle jag kunna lösa men jag ORKAR inte mer...
blir bara mer deppig. Det var inte så här jag ville att det skulle bli.