BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Bara dom inte är för nära varanda går det bra :) Så vi får hålla oss borta i från varandra :D

Jag har varit i Söderhamn i dag :) På E-center :) Helt Off topic men ändå. Köpte en nöffande gris åt Zacko på Dollar se vad han tycker om den sen när jag kommer hem :)

ja precis, hur visar dom att dom inte gillar varandra så mkt?

Jasså var du?:) härligt! Du skulle ha stannat till EM så kunde vi ha tagit en liten promis när jag slutar:)
haha nöffa den? hm. jag ska nog åxå köpa en sån;) haha!

Madeleines hund skäller i från sej när Zacko kommer för nära bara.

Vovve är inte med :( Min mamma å pappa har honom. Är i Bollnäs i Vevlinge på lite semester nu jag och sambon.

Zacko bor hos min mamma å pappa hela tiden i och för sej :) Pappa är pensionär så Zakco har det så bra där. Vi har honom tillsammans alla tre :)

Ärch tänk lägga ut en film på grisen men photobucket ville inte...den kommer sen när photobucket vill fungera.

jahaa då är jag med:)
haha okej det lät lämpligt;)

ja då väntar jag på filmen..

hahaha! vad jag skrattade när jag såg den, men visa film på grisen trodde jag du hade filmat din hund, hahaha!

Jo som sagt gå promenad gick ju bra fast min lilla vovve tyckte inte om kunkurransen kring kaka fatet:p

Eller så vaktade han den där tjejenvalpen som var med Mimmi eller vad hette hon :) Eller både valpen och pudeln :)

Men dom behöver ju inte träffas på så nära håll våra hundar inte.

och Kita tycker inte ens om leksaker alls:P haha bara att bära på dom och visa upp dom men om man tar dom och försöker leka går hon och lägger sig:P Kastar jag en boll utomhus springer hon allt vad hon kan till den sen vänder hon och springer allt vad hon kan till mig, och bollen ? den ligger kvar där den landa:P haha

Det verkar bara vara vi 3 som vill ses ? när har ni tid?

men vi får göra det bästa av det om inte någon mer hänger med:)

Okej jag jobbar i stortsätt varje vardag så em/kväll är lite svårt. Helger går utmärkt. Men blir det under vec 32 och 33 så kan jag på emdagar åxå.

Jo helger går väl bra, men åker ganska mycket på hundutställnigar jag så isf kanske på eftermidda eller så? vi skulle ju kunna ta i agusti nån gång så alla är hemme?

Hon som har Pudlen är ju ute vandrar nu 1vecka.

jag ska iuf börja plugga samtidigt som jag jobbar nu i höst så då kanske jag har med ledighet. går ner i tid på jobbet.
Ja vi tar det i aug. så pudeln kan följa med åxå:)

Jo vi kan spara tills i Augusti har Unki chans att vara med om hon vill också. Och flera också för den delen om dom vill...

Ja, jag kanske kan hänga på. :) Det var ju trevligt sist.
Jag är i Söderhamn nu närmaste veckan, sen blir det väl Gävle igen.
Träff i Ockelbo låter kul! Där finns det väl massor av skog att gå i!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros
Tillbaka