BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Tack för en trevlig eftermiddag i går allihopa :)

Det måste vi göra om....utan en viss liten vovve som snor kakor :angel::o

J det är klart vi måste göra, Och då kanske Jamal är på bättre humör med på din hund:P

Läre väl passa på att skryta lite när man ändå är här,
Jag var med Jamal på utställning idag som saluki ringen hade, 98stycken salukisar var det! Och efter som Jamal är så ung(11mån) så hade jag varit nöjd med en slät 1.

Men Jamal nöjde sig inte med det Utan han tog hem BIS-Junior, och vart Bästa hanhund 3!!!:banana::banana:

Hade jag inte ens våga drömt om...

75562_1243098988.jpg

93046_1243098949.jpg

Tack själv, det var så roligt :laugh:
Det var så synd att ingen tänkt på kamera :o.

Ljuvlig promenad och ännu bättre fika efteråt med goda bakverk.

I dag när jag skulle åka på sökträning så glömde jag att åka av på rätt avfart så jag fick åka någon mil i onödan för att komma tillbaka, jag var nog iställd på att åka till Gävle igen :D
Att sökgruppen fick något att skratta åt när jag kom försent bryr jag mig inte om :o :D

Han kanske ville berätta att det var han tjejer inte Zackos :)

Grattis! Roligt att det gick så bra för er :)

:laugh: Tur att du kom dit du skulle än då då :p

Ja kameran skulle man haft med sig...ska ladda min till nästa gång :)

Jo, det var kul!:) Och kakorna och sockerkakan som ni gjort var ju supergott! Vet inte om jag och Madeleine lever upp till samma standard när vi ska bjuda nästa gång, jag är inte så duktig på att baka iaf, jag är bäst på att äta sånt där.;)
Jag hade ju faktiskt kamera med mig, tog kort på Mimmi och Jamal när dom var ute på koppelpromenad. Har inte lagt in dem på datorn än men sen kan jag lägga in dem i här i tråden. Missade att ta någon gruppbild, det får bli nästa gång.:) Kanske vi skulle ta en runda i elljusspåret då?

Jo, det var kul!:) Och kakorna och sockerkakan som ni gjort var ju supergott! Vet inte om jag och Madeleine lever upp till samma standard när vi ska bjuda nästa gång, jag är inte så duktig på att baka iaf, jag är bäst på att äta sånt där.;)
Jag hade ju faktiskt kamera med mig, tog kort på Mimmi och Jamal när dom var ute på koppelpromenad. Har inte lagt in dem på datorn än men sen kan jag lägga in dem i här i tråden. Missade att ta någon gruppbild, det får bli nästa gång.:) Kanske vi skulle ta en runda i elljusspåret då?

haha om jag ska baka så blir det smu socker kaka med lite deg i:rofl:
Och det är nog de ändå jag har bakat,haha! Så är blir det Ica;)

Ja Jamals koppel promenad läre du skicka bilder ifrån:D

Kicki_83 :
Haha ja det var väl det han vilja ha sagt:p

Fiffi1: Ja det var verkligen jätte kul att gick så bra för han, men den hårda konkurrensen..

Ocjh jag var ju ställde i dag med, Morgonen börja med att Jamal blev getingstucken i framknä på ena benat så det var som en stor boll svullet så klart:crazy: men han haltade inte så vi bestämde oss för hans ka ställas ändå. Och när det väl är vår tur börjar han halta inne i ringen och jag tänkte nu åker vi ut.. Men inte då han har hajjat det där med att vinna han så han vart bästa Junior hane i dag med CK bland alla dessa Juniorer så man är något stolt:D

Men som sagt vi får ta en promenad på Elljusspåret nästa gång:laugh:

Sen min lilla skit Kymaro som inte är ställd på läänge skulle jag ställa i dag.. Och ja det var ingen trevlig domare alla åkte ut på 2 o 3or, Men min Kymaro fcik ett första pris iaf så det är jag riktigt glad över med:D

Ärch inte behöver ni baka själv inte...lika gott med köpta kakor :)

Ja elljusspåret låter skojigt det med...då hittar jag iaf :angel:

Hur har ni och era vovvar det i sommarvärmen som varit?

Så här mår Zacko :
DSCF0004-19.jpg

Bra med andra ord men lite jobbigt varmt. Samma sak med matte :)

Ska vi inte träffas nån dag fram över bara det blir fin väder?:laugh:

Inte vet jag när ni andra har tid? ni kanske jobbar?

Ja det skulle vara kul att ses igen :)

Jobbar lite hur som helst jag men kan de flesta eftermiddagar :) Förutom nästa vecka då e jag i Bollnäs på semester :)

Ja folk kanske har börjat komma tillbaka från semestrar å sånt då :) Eller så tyckte dom vi var tråkiga och inte vill träffa oss igen ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka