BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Kommer lite nya bilder på yrvädret ni ska få träffa om en vecka!

DSCF0032-4.jpg

DSCF0035-3.jpg

DSCF0045-1.jpg

DSCF0046-1.jpg

Sex månader nästa fredag :love:

Jo han har blivit stor å stöddig :)

Vi har väl inte bestämt riktigt vilken tid...sa väl bara förut 13-14 tiden men vi kanske ska bestämma mer bestämt... 13:30 kanske??? blir det mitt emellan vi sa sist!

Kicki - vilken sötnos och han verkligen blivit stor.
Tycker också att 13.30 blir en bra tid.

Här kommer min prins :love:

090516-2.jpg

Dåsäger vi 13.30 på fredag den 22/5...Men vart Boulongern e väl stor så man kanske borde bestämma vart vi ska ses i den ;)

Jag kommer nog att parkera där Fiffi1 sa att det fanns bra parkering vid högskolan typ. Vet knappt hur man tar sej därifrån till Boulongern ja :o

Tack, undrar om ni säger samma sak när ni ser oss :angel:, han är väldigt stor. Och ibland spelar han Allan :cool:

Ja vi har ju inte bestämt var någonstans vi ska träffas!
Jag och Kicki möts på parkeringen och antingen samlas vi där eller så går vi därifrån tillsammans och möter upp er andra någonstans. Visst var det väl vi som skulle ha fikat med oss?
Vi lämnar det i bilen då, så kan vi sitta där någonstans och fika när vi promenerat klart :)

Var vill ni mötas?

Är också gävleborgare, har en bichon havaines hane på 5 år, har tyvärr inte möjlighet att träffas då, jobbar. vore roligt om man kunde göra det fler gånger.

Tack, undrar om ni säger samma sak när ni ser oss :angel:, han är väldigt stor. Och ibland spelar han Allan :cool:

Ja vi har ju inte bestämt var någonstans vi ska träffas!
Jag och Kicki möts på parkeringen och antingen samlas vi där eller så går vi därifrån tillsammans och möter upp er andra någonstans. Visst var det väl vi som skulle ha fikat med oss?
Vi lämnar det i bilen då, så kan vi sitta där någonstans och fika när vi promenerat klart :)

Var vill ni mötas?

hehe ja men kul me sånna hundar med, min komma väl säkert va liten fegis:p Fast bruka släppa efter ett tag.

Ne inte vet jag vart ska ska träffas? spelar ingen roll för mig så.

Ja gör som Fiffi1 gör ja :) Hänger på henne från parkeringen annars hittar ja inte :o

Japp har bakat drömmar jag iaf :) Å inte för att skryta med dom blev goda :angel:

Min hund kommer nog att försöka vara överallt och ingenstans :angel: Bra träning för honom att få träffa andra vovvar.
I går fick han sej några tillrättavisningar av Collien han skulle busa med. Bra det så han vet att han inte ska rusa på alla och tro att dom vill leka lika mycket som han.

Visst ja visst var vi 4 st som skulle träffas?? så jag vet hur många kakor jag ska ta med :)

Va heter ni i vekligheten då?

Jag heter Kicki som mitt nick säger :p Heter ni andra som ert nick också? Så vi vet va vi ska kolla varandra på fredag...börjar bli lite nervös ja :crazy:

Ja gör som Fiffi1 gör ja :) Hänger på henne från parkeringen annars hittar ja inte :o

Japp har bakat drömmar jag iaf :) Å inte för att skryta med dom blev goda :angel:

Min hund kommer nog att försöka vara överallt och ingenstans :angel: Bra träning för honom att få träffa andra vovvar.
I går fick han sej några tillrättavisningar av Collien han skulle busa med. Bra det så han vet att han inte ska rusa på alla och tro att dom vill leka lika mycket som han.

Visst ja visst var vi 4 st som skulle träffas?? så jag vet hur många kakor jag ska ta med

Kul med goda kakor :d Vi ska mumsa ordentligt efteråt.
Det är bra träning för hundar att gå i grupp.
Min är van med en odräglig tonårstik som hänger honom i halsen hela dagarna!

Jag heter Fiffi! Kunde inte säga mitt namn som liten och blev då en Fiffi :D

Ja, vi blev inte så många. Det var vi tre + Unki med storpudeln.
Tycker att det ska bli jättekul. :laugh:

Kul med goda kakor :d Vi ska mumsa ordentligt efteråt.
Det är bra träning för hundar att gå i grupp.
Min är van med en odräglig tonårstik som hänger honom i halsen hela dagarna!

Jag heter Fiffi! Kunde inte säga mitt namn som liten och blev då en Fiffi :D

Ja, vi blev inte så många. Det var vi tre + Unki med storpudeln.
Tycker att det ska bli jättekul. :laugh:

Kan vi mumsa kakor efter vi har motionerat lite :d

Bra med inte så många i början :D Lagom grupp vi fick i hop nu...kanske den ökar på sej lite till nästa gång :)

Maja började löpa i söndags så då får ni träna på att gå med löptik också, :angel: borde ju inte var höglöp på fredag åtminstone. Spelar ingen roll för mig heller vart vi ses.. Vid bron kanske? Den stora som man går över för att komma till högskolan. Vet ni vart jag menar då?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka