BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Boulongen funkar för mig också. Dit är det ju gångavstånd dessutom. :)

Är det inge mer folk som vill vara med???

Ni som vill vara med när passar det er bäst???
Kristihimmelsfärds helgen? 21,22,23,24 Maj nån dag kanske....Jag kan alla dagar då utom söndagen tror jag...eller nå bättre förslag??

Är det inge mer folk som vill vara med???

Ni som vill vara med när passar det er bäst???
Kristihimmelsfärds helgen? 21,22,23,24 Maj nån dag kanske....Jag kan alla dagar då utom söndagen tror jag...eller nå bättre förslag??

23-24Maj kan inte jag för då är det hundutställning; men annars passar det mig.

Idag har jag och UNKI släppt våra hundar och det gick bra skulle varit kul om kunna varit fler med:)

Jaså lyxigt :)

Tar mej ca 45 minuter med bil dit...

Ungefär som mig då :D

Boulongen är jättefin och jag som kommer från Sandvikenhållet ger förslag på att parkera vid Högskolan (om man åker på R80 och tar höger i rondellen förbi teknikparken mm, sen när man kommer till korsningen till högskolan så åker man rakt fram till stora parkeringar som är gratis), det går säkert att fika där, har för mig att det finns vindskydd och dyl.

Då kan man går runt alltihopa och genom Boulongen mm.
Runt kristihimmelfärdshelgen är man ju ledig fyra dagar :). Torsdagen har jag kurs och ska vara i skogen, tror den börjar kl.11. Jag har kollat almanackan och det är inget spår den helgen, sök har jag alla helger men vi bestämmer dag från gång till gång, finns flera som jobbar skift. Jag hoppar över söket den helgen om det blir på samma dag.

Idag har jag och UNKI släppt våra hundar och det gick bra skulle varit kul om kunna varit fler med

Ja det var kul. :)

Jag kan vilken dag som helst den helgen. Men ska vi ta fredagen den 22/5 då? Kan alla då?

Ungefär som mig då :D

Boulongen är jättefin och jag som kommer från Sandvikenhållet ger förslag på att parkera vid Högskolan (om man åker på R80 och tar höger i rondellen förbi teknikparken mm, sen när man kommer till korsningen till högskolan så åker man rakt fram till stora parkeringar som är gratis), det går säkert att fika där, har för mig att det finns vindskydd och dyl.

Då kan man går runt alltihopa och genom Boulongen mm.
Runt kristihimmelfärdshelgen är man ju ledig fyra dagar :). Torsdagen har jag kurs och ska vara i skogen, tror den börjar kl.11. Jag har kollat almanackan och det är inget spår den helgen, sök har jag alla helger men vi bestämmer dag från gång till gång, finns flera som jobbar skift. Jag hoppar över söket den helgen om det blir på samma dag.

Aha ja man kanske skulle ha försökt att hitta dit då :)
Bättre att parkera där än vid konserthuset...bekvämt också när man kommer från R80 slipper man lite rödljus :)

Ja det var kul. :)

Jag kan vilken dag som helst den helgen. Men ska vi ta fredagen den 22/5 då? Kan alla då?

Ja jag kan den 22/5 och får jag låna en bil med AC kan jag åka fast det är lite varmt åt vovven.
Men ni får vara beredd att träffa en 6 månaders halv tok :) Han blir nog halvåret precis på den dagen tror ja :)

Jag kan gäran baka något som vi ska ha till fikat...älskar att baka...bara ni berättar vad ni inte tycker om skulle jag kunna svepa i hop något tills dess om ni vill :) Kan ju vara bra att berätta vad ni tycker om också hehe inte bara vad ni inte tycker om kanske :p

Aha ja man kanske skulle ha försökt att hitta dit då :)
Bättre att parkera där än vid konserthuset...bekvämt också när man kommer från R80 slipper man lite rödljus :)

Japp, det är bara att åka höger och rakt ner tills man kommer till korsningen, där åker man över vägen och kommer direkt till parkeringarna. Det går att ta den vägen till konserthuset också, man kör förbi högskolan bara :) då slipper man alla rödljus men det är väl 30km på flera ställen istället.

Jag kan den 22:a :laugh:
Jag tycker om sockerkaka :d, kan baka en sån och ta med mig så har vi mera att fika.

Blir det en väldigt varm dag kan hundarna bada lite i gavleån, det finns flera ställen de kan gå i vattnet.

Ja men då säger vi den 22?
Beställer fin väder tills dess då:p

Och fika hur ska vi göra med det? ska alla ta med sig eget?

Min hund badar oavsett om det är varmt eller kalt

Hahaha, jaa det fick vi ju bevisat igår. :angel:
Angående fikabröd så finns det knappt nåt sånt som jag inte tycker om.. godisråtta.:D

:rofl:

Jo det är klart att de vill bada även när det är kallt. :)
Tänkte lite på om det blir väldigt varmt så finns möjligheten för hundar som har jobbigt med värmen att ta sig ett dopp på flera ställen.

Min ska inte bada inte mer än tassarna iaf...kommer inte lukta gott i min bil om jag åker hem med en blöt vovve i den :angel:

Ja men den 22 blir bra :)

Jag bakar gärna så slipper alla ta med fika...jag och fiffi1 kanske kan baka en varsinn kaka eller liknande :)
Sen drickat till fixar man väl själv :)

Hoppas det blir bra väder då iaf :)

Vi kommer att gå så länge så din hund hinner torka innan du åker hem igen :D

Låter bra med fredagen där, kunde alla då?

Vilken tid blir bra? (jag är morgontrött :angel:)

Jag gör en sockerkaka och tar med pulverkaffe+ vatten om någon vill ha och inte orkar släpa. Fikat kan ju ligga kvar i bilen så fikar man när man promenerat färdigt :d .

Vi kommer att gå så länge så din hund hinner torka innan du åker hem igen :D

Låter bra med fredagen där, kunde alla då?

Vilken tid blir bra? (jag är morgontrött :angel:)

Jag gör en sockerkaka och tar med pulverkaffe+ vatten om någon vill ha och inte orkar släpa. Fikat kan ju ligga kvar i bilen så fikar man när man promenerat färdigt :d .

Jo det förståss :D

Ja du vilken tid passar för er andra då?? 13-14 tiden??

Ja gör nå kakor jag så slipper alla ta med sej kaffebröd :) drömmar kanske? va säger ni om det??

Mmmm.. sockerkaka och drömmar låter supergott!
Jag tar med mig saft jag för jag dricker inte kaffe. :)
Tid spelar ingen roll för mig men 13-14 tiden låter bra tycker jag.

Nya bilder på Poker

27458993.jpg

27458995.jpg

27458996.jpg

27458997.jpg

Mmmm.. sockerkaka och drömmar låter supergott!
Jag tar med mig saft jag för jag dricker inte kaffe. :)
Tid spelar ingen roll för mig men 13-14 tiden låter bra tycker jag.

Sockerkaka och drömmar låte väldigt gott!
Vad ska jag ta med mig då? nå läre nå annat dricka eller äta?
Jag kan inte baka det blir bara äckligt så jag lovar det vill ni inte jag ska göra,
Men jag skulle ju kunna köpa nått:)

Men vi kanske ska ses flera gånger...då kan man ju turas om att ta med fika kanske :idea: Så tar jag och Fiffi1 nu så kan två andra fixa nå till nästa gång :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka