Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inge mer folk som vill vara med???
Ni som vill vara med när passar det er bäst???
Kristihimmelsfärds helgen? 21,22,23,24 Maj nån dag kanske....Jag kan alla dagar då utom söndagen tror jag...eller nå bättre förslag??
Jaså lyxigt![]()
Tar mej ca 45 minuter med bil dit...
Idag har jag och UNKI släppt våra hundar och det gick bra skulle varit kul om kunna varit fler med
Ungefär som mig då
Boulongen är jättefin och jag som kommer från Sandvikenhållet ger förslag på att parkera vid Högskolan (om man åker på R80 och tar höger i rondellen förbi teknikparken mm, sen när man kommer till korsningen till högskolan så åker man rakt fram till stora parkeringar som är gratis), det går säkert att fika där, har för mig att det finns vindskydd och dyl.
Då kan man går runt alltihopa och genom Boulongen mm.
Runt kristihimmelfärdshelgen är man ju ledig fyra dagar. Torsdagen har jag kurs och ska vara i skogen, tror den börjar kl.11. Jag har kollat almanackan och det är inget spår den helgen, sök har jag alla helger men vi bestämmer dag från gång till gång, finns flera som jobbar skift. Jag hoppar över söket den helgen om det blir på samma dag.
Ja det var kul.
Jag kan vilken dag som helst den helgen. Men ska vi ta fredagen den 22/5 då? Kan alla då?
Aha ja man kanske skulle ha försökt att hitta dit då
Bättre att parkera där än vid konserthuset...bekvämt också när man kommer från R80 slipper man lite rödljus![]()
Min hund badar oavsett om det är varmt eller kalt.
Blir det en väldigt varm dag kan hundarna bada lite i gavleån, det finns flera ställen de kan gå i vattnet.
Min hund badar oavsett om det är varmt eller kalt
Vi kommer att gå så länge så din hund hinner torka innan du åker hem igen
Låter bra med fredagen där, kunde alla då?
Vilken tid blir bra? (jag är morgontrött)
Jag gör en sockerkaka och tar med pulverkaffe+ vatten om någon vill ha och inte orkar släpa. Fikat kan ju ligga kvar i bilen så fikar man när man promenerat färdigt.
Mmmm.. sockerkaka och drömmar låter supergott!
Jag tar med mig saft jag för jag dricker inte kaffe.
Tid spelar ingen roll för mig men 13-14 tiden låter bra tycker jag.