BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Jag kanske släpper Gizmo om han är lugn. Är han för hetsig vet jag inte om jag vågar, med kompisen hans fungerar det men vet ju inte hur era hundar reagerar.

Alla hundar är ju förmodligen snälla, men att släppa ett gäng okända hundar är ju alltid en chansning som jag ser det :)

För att understryka: Min hund är gudasnäll mot andra hundar, hittills har hon aldrig visat några andra tendenser än fullt bus/ös medvetslös.
Men som sagt, att släppa ett gäng okända hundar tillsammans är alltid en chansning :)

Senast ändrad:

Jo men exkat vi ser ju efter promenaden vilha hundar som får i ho och så, Min är en riktig fegis iaf den stora:P

Den andra är mer känpp han springer frm till vilken stor hund som helt oavsett om den morrar och gör utfall, För vilken hund skulle vilja göra lilla söt han? ser det iaf ut som han tänker:p

Snart dag att dra i hop en bukr träff våren börjar ju komma:d och jag flyttar snart ner till gväle, eller snart och snart om typ 3 veckor:)

Ska vi inte se till att träffas nu snart när man bor i gävle? nån som bara kanske lust träffa en dag och vis mig bra hundvägar?

Bor på sätra iaf:)

Vilka vare som ville vara med då? Ja e med om det inte för varmt att åka bil för vovvsen. Gärna nån helg kanske!

Ja du vet inte riktigt när...spelar inte så stor roll för mig...helg passar nog bäst för mig...

Vi gör en lista:
MadeleineWall (Saluki)

Kicki_83 (Alaskan Husky)

Vi gör en lista:
MadeleineWall (Saluki)

Kicki_83 (Alaskan Husky)

Unki (Storpudel)

Jag skulle gärna ses för en promenad och/eller hundbus också när vi ändå bor så nära varann. :)

Är gärna med och promenerar och kanske lite fika när man är klar :)
Men jag har ingen hund som man släpper ihop för att få leka, han skulle skrämma de andra :angel:.
Nu har jag väldigt fullt framöver men om det kommer ett förslag på dag så kan jag kolla upp om jag kan eller inte den dagen. Helgerna är ganska fulla med sök och spårträningar men nån helgdag kan jag ju hoppa över det!!!

Vi gör en lista:
MadeleineWall (Saluki)

Kicki_83 (Alaskan Husky)

Unki (Storpudel)

Fiffi (en el. två schäfrar)

Nån som vet nå bra ställe man kan träffas på??....Kommer nog inte släppa min buse heller för då kommer han säkert att sticka så han får hålla sej i kopplet.

Ja men annars kan ju alla ta en lång promenad fika och sånt? och dom som vill kan släppa sin ahund efter.

Nu är jag ny i Gävle så jag har absolut inge förslag på vart man ska vara..

Enda mysiga stället jag känner till e Boulonger skogen (stavas?)...Där e det väl rätt så mysigt. Eller jo det finns väl Hemlingby också men lite långt utanför Gävle kanske.

Ja en inte så hemma i Gävle annars...men börjar lära mej mer och mer efetrsom jag måste åka in en gång i vekckan för att gå på af kurs.

Enda mysiga stället jag känner till e Boulonger skogen (stavas?)...Där e det väl rätt så mysigt. Eller jo det finns väl Hemlingby också men lite långt utanför Gävle kanske.

Ja en inte så hemma i Gävle annars...men börjar lära mej mer och mer efetrsom jag måste åka in en gång i vekckan för att gå på af kurs.

Ja men Boulonger skogen låter väl bra tycker jag iaf och dit hittar jag med:p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka