BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Här är det full rulle min "lilla" saluki kille håller ju på bli vuven, blir 9mån om 1vecka:laugh: Sen den andra fyller 2år om en vecka sen den tredje har flyttat hem till pappa och där trivs han verkligen super.

Vi håller även på flyttar ner till Gävle så nu hoppas jag hitta lite nya lekompisar iaf till min saluki som är i stort behov av spring kompis:p

DSC_0439f.jpg

fDSC_0223.jpg

fDSC_0045%20(kopia).jpg

Inga problem...då har det hunnit försvinna lite snö oxå så dom inte försvinner i snödrivorna :D

Men vad kul!
Det är inte alltför långt från mig :laugh:

I Järbo finns det en hundkappbana om du sysslar lite med sånt, ca 3-4 mil från Gävle.

Inga problem...då har det hunnit försvinna lite snö oxå så dom inte försvinner i snödrivorna :D

hehe Jamal har sånna långa ben så ja han vill leka i snö drivirna med det blir nog lättare iaf, men ska va kul att fåt räffas då:) får Jamal busa riktigt! hur Gammal är din hund nu då?

Men vad kul!
Det är inte alltför långt från mig :laugh:

I Järbo finns det en hundkappbana om du sysslar lite med sånt, ca 3-4 mil från Gävle.

Jo jag har faktist tänkt tästa på lite kapp bara han blir större då.
Vi kanske ska ha en lite mini Buke träff i Gävle då? så alla hundarna får Busa?:laugh:

hehe Jamal har sånna långa ben så ja han vill leka i snö drivirna med det blir nog lättare iaf, men ska va kul att fåt räffas då:) får Jamal busa riktigt! hur Gammal är din hund nu då?

Zacko blir 15 veckor på lördag :)

Zacko behöver verkligen ha nån annan vovve att busa av sej med. Han provade med Yroll som är 8år men han var inte rikitigt leksugen :(
Men när han var i väg och skulle ta 12 veckors sprutan så träffade han sina syskon och han och bror han kunde inte sluta leka med varandra så vi höll inte på att komma hem.
Kan vara skönt att ha en annan vovve och busa med så han så han inte tar ut allt bus på oss :D

Tyvärr så har jag hundar som inte är så mycket för att busa runt. (de är burdusa och skulle skrämma era)
Men jag skulle gärna vara med på minibuketräff:D, de låter roligt. Finns väldigt fina områden i Gävle att promenera osv. På gamla I14 finns stora ytor att springa på samt fina gångvägar, ja det finns egentligen hur mycket som helst. :)

*kl*

Återkommer med presentation av våra taxar ^^

Tyvärr så har jag hundar som inte är så mycket för att busa runt. (de är burdusa och skulle skrämma era)
Men jag skulle gärna vara med på minibuketräff:D, de låter roligt. Finns väldigt fina områden i Gävle att promenera osv. På gamla I14 finns stora ytor att springa på samt fina gångvägar, ja det finns egentligen hur mycket som helst. :)

Ja vi får väl ta prmenad isf i Gävle jag komma inte hitta nå där så alltid kul att kunna hitta fina promenad vägar man kan ta med sin hundar!:laugh:

Och klart du får följa med om vi ska ha liten träff kan ju alltid va kul prata med:)

Men våra kan ju träffas och busa innan om vi känner för det... :)

Så kan vi ha en lite lugnare buke träff sen med de Gävleborgare som vill vara med sen när det blivit varmare ::idea:

Jo men gör jag gärna det vi får väl ses när jag flyttar ner då, så kan ju du visa mig några brsa ställen man kan ha hundarna på med kanske?:laugh:

Jo buketräffen kan vi ju ha så fort det blir varmare så man kan va uten en hel dag, och kanske liten picknik med?

Vart i Gävle ska du flytta? Maja ställer gärna upp som lekkompis! Vi bor i Sätra.
Hundbuketräff låter också kul!:bump:
framsida1.JPG

Vart i Gävle ska du flytta? Maja ställer gärna upp som lekkompis! Vi bor i Sätra.
Hundbuketräff låter också kul!:bump:
framsida1.JPG

Jasså låter som nära bra då vi ska också bo på sätra:p Och då får dom gärna leka:D Finns nå¨bra ställe inärheten där man kan släppa dom?:)

Aha, va kul! På sätra ängarna kan man släppa dem om de är lydiga. Maja är lydig och snäll så hon går lös överallt för det mesta. Finns hundrastgårdar också om de inte är fullt så lydiga.:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka