BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Jaha men vad kul då får vi ta släppa dom där då:D

Min kille jagar ju så om det går katter sånt där är det igen hit men annars så går han lös, Men vi får väl se till så dom får busa lite då när jag kommer ner:laugh:

Hur många skulle välja vara med om vi skulle fixa en vovvebuketräff i Gävle i Maj nån gång kanske??

Det enda är väl att när han blir glad så blir han hoppig och inte kommer på inkallning :p

Så bra då :)

Han skulle verkligen behöva få träffa fler vovvar :)

Våran snart 4 månaders valp oxå...så han vet hur han ska bete sej med vovvar...

får hoppas på vi släpper kanske på nån inhägnad isf? vet inte om jag vågar släppa min annars efter som han jagar.

Ja, det vore ju bra. Vet inte hur det är med hagar i Gävle? bor några mil utanför så är inte där på besök med hund så ofta. Även min kille jagar om han kommer åt.

Jag är med på vovvebuketräff i maj! Känner tyvärr inte till någon stor rasthage, de i sätra är rätt små i mitt tycke.

Jag kan säkert haka på om jag är hemma i Gävle.

Kommer dock inte släppa min hund för lek med X antal okända hundar, känns inte som en bra idé trots att hon verkligen är jätte go mot alla hundar ...

Men med på en promenad kan vi vara iaf :)

Nej visst inte behöver alla släppa i hop hundarna sina inte...Tror jag inte jag vill heller med våran lilla buse.

Men de som vill kan ju få släppa i hop sina hundar och busa och de andra kan ta en promenad.

Jag hänger gärna på med en eller två hundar :D
Den lilla är så odräglig nu och behöver verkligen umgås och träna att det finns andra hundar också.

Ja men annasr kan vi ju börj med en promenad så hundarn fär lära känna varandra lite iaf och dom som vill jag ju efter promenade släppa sina hundar?:laugh:

Då avviker jag och Zaga efter promenaden, blir bra för oss :)

(förutsatt att vi är hemma i Gävle såklart :p )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Hiss eller diss - del 6
  • Fas vid 6 år

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka