Hund i liten etta?

Sv: Hund i liten etta?

Jag har bott på 24kvm med min mellanstora hund, det gick kalasbra, var även en del hundvakt, till mammas stora flat tex. Det funkar fint sålänge hundarna är lugna inne & man själv inte är så "utrymmeskrävande".

Bodde även en period 2 vuxna & samma mellanstora hund på den ytan, gick bra det med, men kanske inget som vore optimalt i längden för min del iaf :)

Sv: Hund i liten etta?

Jag bodde i ett internatrum mindre än 12 kvm med min gamla 35 kg brukshund och det gick utmärkt! Var lite trångt bara när nuvarande sambon och hans hund var där och hälsade på... Men hon tyckte om att ligga under sängen så det löste sig ;)

Bara din hund får tillräckligt mycket motion och aktivering så klarar lätt att bo på små ytor! Det är också sällan problem med att dela små ytor med en hund, är väldigt mycket värre att dela med en annan människa ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 961
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Mitt första inlägg här på många år, nytt användarnamn. Läser i vanliga fall nästan dagligen här på forumet men postar aldrig något...
Svar
3
· Visningar
2 330
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 075
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig...
2
Svar
22
· Visningar
4 033
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka