Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har bott på 24kvm med min mellanstora hund, det gick kalasbra, var även en del hundvakt, till mammas stora flat tex. Det funkar fint sålänge hundarna är lugna inne & man själv inte är så "utrymmeskrävande".
Bodde även en period 2 vuxna & samma mellanstora hund på den ytan, gick bra det med, men kanske inget som vore optimalt i längden för min del iaf
Jag bodde i ett internatrum mindre än 12 kvm med min gamla 35 kg brukshund och det gick utmärkt! Var lite trångt bara när nuvarande sambon och hans hund var där och hälsade på... Men hon tyckte om att ligga under sängen så det löste sig
Bara din hund får tillräckligt mycket motion och aktivering så klarar lätt att bo på små ytor! Det är också sällan problem med att dela små ytor med en hund, är väldigt mycket värre att dela med en annan människa
Hundavel & Ras
Dags för ännu en rastråd.
Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...