Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Efter sista besöket hos KB så ändrade hon helt i medicineringen. Cortisonet tålde hon inte längre då hon kissade massor av det, även...
2
Svar
39
· Visningar
5 874
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Att det förekommer idioter inom alla sorters avel visste vi ju alla, men kände ändå att jag ville dela med mig av denna länken...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Våran snart 2 åriga hane (kastrerad) har börjat morra mer och mer. Inte åt mig eller sambon utan mot folk som kommer hem till oss eller...
Svar
9
· Visningar
2 573
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ja...nu är det ju så att jag antagligen har fått praktikjobb i spanien. Eftersom min ex-sambo inte kan ta hela ansvaret för honom...
2
Svar
22
· Visningar
4 864
Senast: Lager
·
Övr. Hund Konstig rubrik kanske, men iaf, ett par bekanta ska skaffa hund ihop, han ska jaga med hunden, han jagar mycket och ofta. Tidigare har...
2
Svar
21
· Visningar
2 902
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund För ca 6 månader sedan tog jag över en amstaff/pitbull tik på 3år. Fd. ägaren ville inte tala om varför han inte kunde ha henne kvar då...
Svar
5
· Visningar
1 828
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Någon som vill dela med sig? Skulle vilja ha ett bildspel med hundar som bakgrund på datorn, gärna vinthundar :love:
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Melli
·
Övr. Hund ...tricks. Vet inte om de redan finns en sån här tråd, ta bort den isf. Jag vill att de som vill skriver hur de har lärt sin hund ett...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Aslan
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Pali
·
Hundavel & Ras Vad tror ni det gömmer sig för något i honom? Han är reggad som finsk lapphund hos jordbruksverket och hans mamma är finsk lapphund (har...
Svar
14
· Visningar
6 572
Senast: Kibani
·
Hundhälsa *Varning för äckligt innehåll* Jag är så j*vla förbannad, och snart orkar jag inte mer. Min familj tog över en 3-årig airedaleterrier...
2 3
Svar
49
· Visningar
15 716
Senast: H_lena
·
Övr. Hund Vad menas med tjh 1,2,3?? Vad är skillnaden dem emellan alltså?
Svar
0
· Visningar
726
Senast: zitrus
·
Övr. Hund En fråga till er som klickertränar eran hund OCH tränar/tävlar lydnad, agillity eller annat! Hur gör ni? Om ni tex lär hunden fot, ni...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 155
Senast: Cocos
·
Övr. Hund ... för några månader sedan (eller längre än så?) var det någon här på hundforumet som ville bolla idéer till ett företagsnamn...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Blueberry
·
M
Hundhälsa Jag har en rastgård med en stor isolerad hundkoja, gott och väl tillräckligt stor för mina två hundar. Bara en ingång. När jag lämnar...
Svar
12
· Visningar
1 439
·
Hundavel & Ras Jag tänkte att det skulle vara både roligt och intressant med en tråd med olika blandraskombinationer. Kanske är de underliga/knäppa...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
32 693
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Jag fick det har fran en god van som ar chef for animal control hemma. Det ar inte latt att se... jag har bare sett ett par snuttar an...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 224
·
J
Hundhälsa Min hund har sista tiden fått klåda och vi har nu testat att byta från Hills d/d anka till Royal canin hypoallergenic moderate calories...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: jappisen
·
Övr. Hund 2011 års lärdom: det är farligt att bli allt för bra vän med uppfödare;). Jag får hem valpen om 10 dagar, och har nu fått erbjudande...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 314
Senast: mickis90
·
Övr. Hund Nu är jag inte goe på min hund alls! Vi har flyttat till en ny lägenhet bott här i 6 dagar och idag kom ett klagomål att en av mina...
2
Svar
22
· Visningar
8 166
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka