Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet inte om detta räknas som annons? :confused: Men jag vill gärna ha tips på en bra, varm samt vind- & vattentät overall till min hund...
Svar
17
· Visningar
5 895
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Vad är den maximala storleksskillnaden (teoretiskt) på två, ej aggressiva, hundar ni tillåter härja fritt (= springa och leka vilt ;) )... 2
Svar
36
· Visningar
3 747
P
Övr. Hund Hej är det nån här som kan komma med råd på hur jag får min hund att sluta slicka exp min hand när man klappar /gosar med han. Han gör...
Svar
4
· Visningar
4 262
Senast: Jenka
·
Hundhälsa I morse gick vi ner till sjön på morgonpromenad. Husse kastade R:s älsklingsboll som flög långt och försvann ur sikte. R kutade efter... 2
Svar
26
· Visningar
11 425
Senast: Zantha
·
Övr. Hund http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri Jag tycker det är bra att det markeras ordentligt att djurplågeri inte är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 970
Senast: HeleneK
·
K
Hundhälsa Hej, har en mindre blandishund på snart 10 år med patella luxation med grad 1 på ena benet och grad 2 på andra benet. Hon har haft...
Svar
3
· Visningar
1 091
Övr. Hund Har lite smått börja leta hund. För troligast kommer vårt hem berikas med ytterligare en ljuvlig fyrbening 2012. Jag har kollat *Länk...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Lona
·
I
Hundavel & Ras Nu starttar jag en ny tråd pga att min förra kom in på ett helt annat spår om vallhundar osv :D. Nu är min fråga någon som har... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
49 224
Hundhälsa Hej käre buke! Jag är lite kluven. Det är så att för ca 3 v sen så fick min mamma va hundvakt åt min 7 månaders i en vecka. När jag sen...
Svar
19
· Visningar
3 189
Senast: tessiem
·
Övr. Hund Nu står jag här lite undrande och vill höra om andras erfarenheter.. Jag har en bassethane som är snart 9månader, han har varit i min...
Svar
3
· Visningar
1 541
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av tråden om "enmanshundar, familjehundar" osv ;) Hur är din hund när du lämnar den till någon? och hur är den i... 2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Usch idag har vi tagit det oerhört tunga beslutet att låta vår gammelman få sluta sina dagar.:cry: Varför ska det känna så jobbigt fast...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: pannkaka
·
Övr. Hund Jag funderar över termen enmanshund som man kan läsa i texterna om vissa hundraser och är osäker på vad det egentligen innebär... 2
Svar
20
· Visningar
5 375
Senast: Asko
·
Övr. Hund Har en bedårande liten blandrastik som är hur go som helst. Lättlärd, snäll & överlag en väldigt trevlig hund. Hon är 5 månader kommer... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 335
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Är ute i hunddjungeln... Tittar på två specifika raser...sheltie ooch Cavalier. Söker främst sällskapshund som vill hänga med ute... 2 3
Svar
54
· Visningar
8 314
Senast: Taxilock
·
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er... 2
Svar
37
· Visningar
4 231
Senast: Eira
·
Övr. Hund Några här som bor där? Har alldeles för lite hundkontakter känner jag! Saknar folk att prata med, gå ut och gå med och kanske träna...
Svar
17
· Visningar
1 568
Övr. Hund www.youtube.com/watch?v=3GRSbr0EYYU Ifall någon undgått den här videon..... Jag skrattar så tårarna rinner - HEMSKT för egentligen är...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Meanwhile
·
2
Övr. Hund Hej ! Jag har en tik som precis fått valpar.Tyvärr så har alla hennes valpar dött utan en .Denna valp som är kvar var den som kom ut...
Svar
3
· Visningar
1 376
Hundavel & Ras Är det ngn här som har Chihuahua? Kort eller långhårig? Bilder m.m :laugh: Jag köpte en Chihuahua nu i höstas. Har ingen erfarenhet...
Svar
3
· Visningar
3 367
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka