Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej den är nog ganska minimal att killar är macho inom hunderiet för dom är få som håller på.
Men problemet inom hela yrket både som väktare polis och ordningsvakter är alla tjejer som tror dom är mer än dom är och hamnar i en situation som dom inte reder ut gång på annan får man höra sånt. Sen finns det en hel del duktiga tjejer också inge snack om saken men många ska vara så manhaftiga och häftiga och tro dom är lika starka som killar och kan reda ut stök på samma sätt som en kille kan.
Jo Seccen sjukan är när hundarna letar taggar och skiter i resten vanligt fenomen tyvärr. Men ganska roligt när hunden markerar taggen åt föraren![]()
Måste hålla med om att IPO:t är en sjukt macho-infekterad sport. Egentligen både bland män och kvinnor, men enligt min erfaranhet i synnerhet män. Hur det står till med tjänstehunds"snubbar" kan jag inte uttala mig om, jag har ingen erfarenhet alls. Däremot kan jag säga att jag vet en handfull uppfödare som gärna undviker att sälja sina hundar till väktare, då de inte vill att deras hundar ska hamna i händerna på "machos", självklart gör de det om personen i fråga verkar riktigt vettig, men man menar att det ofta ringer "stollar" och ska ha en ny leksak. Fördomsfullt kanske, jag har ingen aning, det är bara vad jag har fått höra.