Äntligen lite BRA hund-radio :o)

Sv: Äntligen lite BRA hund-radio :o)

:rofl:
Han visste nog inte vad han gav sig in på, om han trodde att hans korvfingrar var det största problemet... ;)

Hahaha, tackar för den länken :bow:

Vart tvungen att hoppa ur bilen precis när hela spektaklet skulle dra igång i radio. :mad:

Tack for lanken ... Hahahaha

Han trodde uppenbarligen inte det skulle kannas att hunden bet:crazy:

Haha :D men att han trodde att han skulle hinna? Kan ju inte ha någon erfarenhet av hundar.

Fick han sig ett bett mellan byxor o jacka sa han? Kanske blev ett blåmärke då ;)

Titta pa klippet igen, hunden bet i jackan, men Ola trodde nog inte att det skulle kannas alls.;)

Jo men jag tänkte om han menade under overallen, kan väl kännas genom den om det är bar hud under?

Jag tror inte att det var 'bar hud' under jackan och byxorna ... men jag tror att Ola inte trodde att det skulle gjora ont nar han bet ... Jag tror inte att Ola hade tankt igenom aventyret ordentligt:p Om hunden biter i jackan och nyper en 'fett valk' under ar det klart att det gjor ont ... Jag tror att Ola trodde att hunden skulle bita i jackan och att det inte skulle kannas alls ... men figgarna vet vad de gjor for att undvika att bli nypta.

Det som visas på webben är ju en show ;)

Jag pratade med Ola innan utmaningen så han visste hur der skulle gå till. Under dräkten hade han dessutom tights och tröja och han blev INTE biten under jackan. Men det måste ju spetsas till lite för att bli bra radio ;)

Det som är lite trist är att den kamera som tejpades fast på Olas rygg inte gav bättre film, det hade varit kul att se angreppet från den "synvinkeln"!

/Swat

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 191
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 870
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 291
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10