Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror inte att det var 'bar hud' under jackan och byxorna ... men jag tror att Ola inte trodde att det skulle gjora ont nar han bet ... Jag tror inte att Ola hade tankt igenom aventyret ordentligt Om hunden biter i jackan och nyper en 'fett valk' under ar det klart att det gjor ont ... Jag tror att Ola trodde att hunden skulle bita i jackan och att det inte skulle kannas alls ... men figgarna vet vad de gjor for att undvika att bli nypta.
Jag pratade med Ola innan utmaningen så han visste hur der skulle gå till. Under dräkten hade han dessutom tights och tröja och han blev INTE biten under jackan. Men det måste ju spetsas till lite för att bli bra radio
Det som är lite trist är att den kamera som tejpades fast på Olas rygg inte gav bättre film, det hade varit kul att se angreppet från den "synvinkeln"!
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...