Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
105
Senast: Pali
·
Hundavel & Ras Vad tror ni det gömmer sig för något i honom? Han är reggad som finsk lapphund hos jordbruksverket och hans mamma är finsk lapphund (har...
Svar
14
· Visningar
6 589
Senast: Kibani
·
Hundhälsa *Varning för äckligt innehåll* Jag är så j*vla förbannad, och snart orkar jag inte mer. Min familj tog över en 3-årig airedaleterrier... 2 3
Svar
49
· Visningar
15 863
Senast: H_lena
·
Övr. Hund Vad menas med tjh 1,2,3?? Vad är skillnaden dem emellan alltså?
Svar
0
· Visningar
730
Senast: zitrus
·
Övr. Hund En fråga till er som klickertränar eran hund OCH tränar/tävlar lydnad, agillity eller annat! Hur gör ni? Om ni tex lär hunden fot, ni... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 160
Senast: Cocos
·
Övr. Hund ... för några månader sedan (eller längre än så?) var det någon här på hundforumet som ville bolla idéer till ett företagsnamn...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Blueberry
·
M
Hundhälsa Jag har en rastgård med en stor isolerad hundkoja, gott och väl tillräckligt stor för mina två hundar. Bara en ingång. När jag lämnar...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Jag tänkte att det skulle vara både roligt och intressant med en tråd med olika blandraskombinationer. Kanske är de underliga/knäppa... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
32 775
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Jag fick det har fran en god van som ar chef for animal control hemma. Det ar inte latt att se... jag har bare sett ett par snuttar an... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 231
Senast: Lager
·
J
Hundhälsa Min hund har sista tiden fått klåda och vi har nu testat att byta från Hills d/d anka till Royal canin hypoallergenic moderate calories...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: jappisen
·
Övr. Hund 2011 års lärdom: det är farligt att bli allt för bra vän med uppfödare;). Jag får hem valpen om 10 dagar, och har nu fått erbjudande... 2 3
Svar
40
· Visningar
9 375
Senast: mickis90
·
Övr. Hund Nu är jag inte goe på min hund alls! Vi har flyttat till en ny lägenhet bott här i 6 dagar och idag kom ett klagomål att en av mina... 2
Svar
22
· Visningar
8 226
Senast: Varmblod90
·
B
Hundavel & Ras Jag har länge funderat på att skaffa hund nu, och det känns som om det börjar bli ganska seriöst :) Har aldrig haft hund förut...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Dentaku
·
W
Hundavel & Ras Hej, har en fyraårig labbetik som vi försökt para med en lika gammal labbehane. Båda är nybörjare. Enl blodprov hos veterinären kunde...
Svar
13
· Visningar
8 361
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Ni med stor hund hur gjorde ni när hunden var valp? Är inne på att köpa en till leonberger men funderar på hur ni gjorde med trappor...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: movi
·
Övr. Hund nu har jag tittat på varenda avsnitt av hundcoachen och jag måste säga att jag tycker att han är jätteduktig, jag har alltid trott att...
Svar
19
· Visningar
2 065
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag och sambon försöker komma på för och nackdelar med att ha en sommar respektive vintervalp, eftersom det är vår första hund går det... 2
Svar
37
· Visningar
4 778
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Ayline spanar ut över Väddöviken
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Pali
·
Övr. Hund Nu kommer jag med lite dumma valpfrågor igen ;) Jag undrar vad man ska göra när valpen biter på en för att han inte får som han vill...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar över vilka mål jag ska försöka uppnå med hundarna under 2011 :) Thea (Jack Russell 3år) Om allt går som det... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 962
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?