Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu har jag bara haft vår schäferhane i fem veckor och det kan handla om att trygghetskänslan inte infunnit sig ännu men, jag tycker han...
Svar
18
· Visningar
2 802
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Har ni några erfarenheter av Imurel till hunden? Berätta gärna allt om detta, både biverkningar och annat som du tyckte är värd att...
Svar
19
· Visningar
7 807
Senast: Pudlan
·
L
Övr. Hund Jag har fått en segebaden loksele men vet inte riktigt hur den ska sitta! Det är en storlek 3, någon som vet vart det finns någon...
Svar
0
· Visningar
1 898
Senast: lisath80
·
A
Övr. Hund Behöver lite hjälp :( Jag har en labrador som är lite mer än 2 år. Han är supersnäll och kelig och mysig, men jag vet inte hur jag ska...
2
Svar
38
· Visningar
5 294
Senast: elektra_92
·
Hundhälsa Undrar lite över pulmonell stenos.. Är det en defekt som synd vid obduktion? Hur ser ärftligheten ut? Skulle kunna ringa veterinären...
2
Svar
30
· Visningar
3 936
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Läste en intressant artikel om att förgylla hundens vardag, och blir nyfiken på om ni berikar era hundars dagar på något vis? Nån gång...
Svar
18
· Visningar
1 557
Senast: Maverick
·
Övr. Hund Jag har en amstaffhane (registrerad i SKK) som blir 2 år i mars. Jag skaffade honom i samband med att jag flyttade hemifrån, så det är...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
16 322
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hej! Jag har läst lite här på hundsidan & ser att det finns en hel del hundklokt folk, så jag passar på att fråga, någon kanske har...
Svar
18
· Visningar
1 396
Senast: movi
·
Övr. Hund Min sambos familj har hund, en Shiba, som är aggressiv (enligt mig). Han kan inte vara i samma rum som små barn då hugger han mot dem...
Svar
11
· Visningar
4 597
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min otroligt kloka vän som följt mig sen jag var sjutton år gammal. Född på samma datum som vår älskade rottiskille Kenzo, det var väl...
Svar
12
· Visningar
1 682
Övr. Hund Ja, den röde lånesambon har ju fått ny husse och jag har blivit med ny sambo och den här blir kvar :love: En 5-årig parson russel...
Svar
18
· Visningar
2 123
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Efter ett och halvt år och tusentals kronor fattare, så gjorde jag gjorde min examen i söndags och kan nu kalla mig problemhundsutredare...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 273
Hundhälsa Jag är nyfiken på hur många timmar ni tycker en hund kan klara sig på en natt innan den behöver gå ut igen? T.ex. om man kommer hem med...
2
Svar
22
· Visningar
2 190
Senast: fijja
·
Övr. Hund Här kan vi samla våra senaste bilder på våra hundar! Maniac Jag kan se snäll ut också.. Godis någon? Kramstund i soffan
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 547
Senast: Calazirya
·
C
Hundhälsa Min tik på 2 år har problem med sitt högra öga. Hon är röd och ser lite svullen ut runt ögat och har även tappat pälsen ca en halv...
Svar
2
· Visningar
6 884
Senast: CeenyBee
·
Övr. Hund Vad finns det för burar som passar till halvkombi,typ toyota coralla med en upphöjd kant där bak. Fick även höra idag på bilfirma att...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: vallhund
·
S
Hundavel & Ras Finns det någon som har en sådan här? Är de så spröda som de ger intryck av i vissa kennelbeskrivningar? Typ inte röra sig de första...
2 3
Svar
46
· Visningar
24 133
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har en granne som vanligtvis är helt super. Men inte idag... Hon hoppade på mig om att jag inte skulle låta hundarna "slåss"...
2
Svar
24
· Visningar
3 244
Övr. Hund Min nästan nya fina tygbur har råkat komma i kontakt med mögel med resultatet att det bildades mögelfläckar på undersidan av buren...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag letar efter en vadderad/fodrad reflexväst till hunden, var kan man hitta en sådan?
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10