Off the chain, the story off the pit bull

Sv: Off the chain, the story off the pit bull

Japp - sett ett par avsnitt. Intressant med alla hundar, och hur väl det verkar fungera. Jag blir lite nedslagen av stora kennelkomplex med betongväggar och massa nät - men hundarna där verkar varva ned och funka fint med sina nya "tränare".

Jag har även sett en del på (ngt OT) programmet där fångar får träna servicehundar, som sedan ska ut i tjänst. De har mest varit korsningar, retriever, spaniel, och liknande. Men spännande att se hur de tränar, och hur engagerade alla fångar blir i sin hund. Tror det fanns något ställe som hade hästar också, som skulle ridas in och tränas.

Sv: Off the chain, the story off the pit bull

kl

Vi får vara glada att kidsen inte köper Mallar.

Tidigare var det ju schäfer alla var rädda för...och rottis. Då köpte sagda klientel sådana. Snart blir amstaffen omodern och de börjar köpa KO eller Kangal.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 028
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Da jag fatt flera privata forfragningar hur saret utvecklar dig tankte jag att det kanske kunde vara interessant for manga har att se...
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis...
2
Svar
22
· Visningar
3 011
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX