Nu är Fridolf hemma

Sv: Nu är Fridolf hemma

Igår kväll var det en trött valp, batteriet verkade vara helt slut:D

2011-12-01181707.jpg

2011-12-01181646.jpg

2011-12-01180855-1.jpg

2011-12-01174846.jpg

Bildbomb;)

BC-barn har inte bad hair days. De har bad ear days.
IMG_0007.jpg

No comments needed:love:
IMG_0009.jpg

Det är inte helt lätt att fota nyfikna bebisar...
IMG_0046.jpg

Fridolf och Dexter. Min kanonduktiga hundfostrarkatt.
IMG_9977.jpg

"Hon ser väl inte att jag äter skit nu va?"
IMG_9987.jpg

Bebisnäsa!
IMG_0047.jpg

Till slut fyndade han en barkbit, så det blev lite fotovänligare...

IMG_0027.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0044.jpg

Men jag hade fått för mig att du hade lämnat bort Ida? Jag måste ha missförstått helt ;). Skönt att det funkar bra iaf! Han ser ut som en riktig liten ligist :love: . En riktig ängel som förvandlas till varulv :devil:

:(. Vad tråkigt, jag är ledsen för din skull. Men skönt med världens sötaste Fridolf då!! Så har du ett nytt projekt att skingra tankarna med.

Det är tur för dem att de är så söta, annars skulle man inte stå ut:devil::love:

Idag har han varit med och jobbat hos en kompis, upptäckt ett nytt stall, besökt hennes lägenhet och träffat hennes golden. Vad gjorde Fridolf när han kom in i en ny lägenhet och träffade en ny hund?

Tog hundens favoritleksak och försvarade den, skällde ut hunden när den var för nära mig och struttade runt med svansen i vädret och fjäskade för folk.

Min ödmjuka lilla bebis:angel:

Väl hemma ägnade vi oss åt lite on-off träning med en ny leksak - en IKEA råtta. Efter träningen fick han leka med den en stund, med en mycket avundsjuk Boss som åskådare. Matte filmade;)

http://www.youtube.com/watch?v=w0S5SwCBhqU

Ååååååååhhhhhhh :love:
Vilken sötnos. Jag blir inte alls sjuk på att ha en till bc. Inte ett endaste nå (och ungefär här blev jag grön i ansiktet med världens längsta näsa ;))

Nu har han fått sällskap av sin syster Fia. En tös med mycket vilja hon med, men med något mer ödmjuk inställning än brorsan;)
Nya bilder kommer imorgon, nu är det för mörkt...

Fia, 6 veckor gammal
IMG_9479.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Idag fyller Al-Dabarans Z-kull 11 år :D Jag vet inte riktigt vilken av valparna på bilden här ovanför som faktiskt är Zala, men tippar...
Svar
15
· Visningar
1 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka