Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men jag hade fått för mig att du hade lämnat bort Ida? Jag måste ha missförstått helt . Skönt att det funkar bra iaf! Han ser ut som en riktig liten ligist . En riktig ängel som förvandlas till varulv
Det är tur för dem att de är så söta, annars skulle man inte stå ut
Idag har han varit med och jobbat hos en kompis, upptäckt ett nytt stall, besökt hennes lägenhet och träffat hennes golden. Vad gjorde Fridolf när han kom in i en ny lägenhet och träffade en ny hund?
Tog hundens favoritleksak och försvarade den, skällde ut hunden när den var för nära mig och struttade runt med svansen i vädret och fjäskade för folk.
Min ödmjuka lilla bebis
Väl hemma ägnade vi oss åt lite on-off träning med en ny leksak - en IKEA råtta. Efter träningen fick han leka med den en stund, med en mycket avundsjuk Boss som åskådare. Matte filmade
Ååååååååhhhhhhh
Vilken sötnos. Jag blir inte alls sjuk på att ha en till bc. Inte ett endaste nå (och ungefär här blev jag grön i ansiktet med världens längsta näsa )
Nu har han fått sällskap av sin syster Fia. En tös med mycket vilja hon med, men med något mer ödmjuk inställning än brorsan
Nya bilder kommer imorgon, nu är det för mörkt...
Trädgård & Växter Jag sådde också luktärtor häromdagen. Och satte ut sådden i uterummet. Så de kommer inte gro så snabbt. Mina brukar bli så gängliga när...