Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för alla tips! Jag har väl i princip bestämt mig nu för att det blir en labbe eller en flatte, det får bli slumpen som avgör när det väl är dags.![]()
Tittade även på pinscher, men vad jag läste så verkar dom vara lite.. Egensinniga? Jag kommer säkert göra min del av nybörjarmisstag och frågan är om jag kommer få det jobbigt att träna ex. lydnad och agility? Är rasen så pass förlåtande och även arbetsvillig?
Är himla sugen på Lancashire Heeler, har bara träffat en, men så underbarmen dom är ju så små.. Sen har jag fått delade meningar ang. förigheten? Hur mycket will to please?
Jag har också läst att rasen skulle vara uppdelad i arbetande och utställning, stämmer det?![]()
Har även kollat lite på Corgi, men där känner jag att jag måste träffa rasen irl innan jag kan bestämma om det är något för mig. Men på pappret känns det rätt![]()
*Det gör inget om det är en 'enmanshund' som inte älskar allt och alla, så länge den älskar mig
Jag har också läst att rasen skulle vara uppdelad i arbetande och utställning, stämmer det?![]()