Flyg eller tåg?

Sv: Flyg eller tåg?

Ah okej där ser man.

Ja jag står som sagt fast vid att jag inte skulle låta Z flyga i lastutrymmet.

Muppia: Det finns ingen chans till tillsyn under själva flygningen

Kl
tack för fler svar.
Jag har hittat billigare tågbiljetter så då kommer jag ta tåget, får bara hoppas att redan blir ganska smärtfri. Men man vet ju aldrig med SJ...

Du kan ju alltid trösta dig att resan på tåg kan bli gratis vid nog lång försening. Jag hoppas alltid på 2h och 1 min försening :angel:

Jag har flugit med min papegoja, jag hade förr, i lastrummet, upplevde inte alls att han var minsta stressad när vi kom fram och bagagepersonalen var väldigt tillmötesgående och såg tex till att filten låg över buren till och från flyget (var mitt i vintern). Lite skillnad med en fågel men kan inte tänka mig att de är mindre lättstressade än en normal hund precis.
Med hunden har jag bara åkt flyg en gång och då satt han i kabinen då han är nog liten.

Haha får ju nästan göra det. jag kommer att åka på kvällen så han är ändå rastad och klar, skulle det bli förseningar klarar han sig ändå en längre stund om tåget skulle krångla.

Liknande trådar

Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 168
Senast: VLMF
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 119
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 541
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V