Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras http://www.expressen.se/husdjur/1.2598338/hjalp-vi-behover-ett-nytt-hem PL
2
Svar
29
· Visningar
2 786
Hundhälsa Hej Som jag har beskrivit i en annan tråd har vi nyligen gått över från torrfoder till färskfoder, Nordic Bas, för våra två mopsar...
Svar
12
· Visningar
26 709
Senast: smulan87
·
Hundhälsa Jag har troligen en allergihund här hemma. Utredning är startad för ett tag sedan och hudbiopsid är gjord. Så nu är det bara att vänta...
2
Svar
24
· Visningar
2 590
Övr. Hund Min labradorhane på drygt 10 veckor morrar ibland när jag lyfter upp honom. Han har ju bara varit hos oss i drygt 2 veckor så han är ju...
Svar
12
· Visningar
2 902
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag var i Österrike nyss och reagerade då på att det var munkorgstvång på alla offentliga transportmedel - buss, spårvagn, tunnelbana...
2
Svar
22
· Visningar
2 792
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Får man ha hundar som går lösa på gården? den är ej inhägnad och det ligger andra gårdar bredvid. Jag tar alltid med mig min hund...
Svar
16
· Visningar
2 362
Senast: Lycanthrope
·
F
Övr. Hund Hej alla, jag har en liten fråga här.. Det är så att jag har en toytik som blir 2 år i maj(känns som att hon fortfarande är en valp!)...
Svar
5
· Visningar
1 492
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp med prisuppgifterna till my dog... Är antagligen för korkad för att förstå vad de menar! Men är det så att man...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Jag har precis fått praktikplats på 4H-gården jag var väldigt engagerad i som tonåring. Nuförtiden är det en rätt stillsam plats med...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras "A head of a lamb, a heart of a lion" Jag vill slå ett slag för "min ras! Bedlingtonterriern! Citatet ovan , är en utmärkt...
Svar
18
· Visningar
7 550
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Hund Nu vill jag ha tips & hjälp. Nästa leverans av fodax körs inte förens i Januari :confused: Behöver få tag i BRA färskfoder till...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Eftersom det finns andra ras trådar så tänkte jag att varför inte skaffa en collie tråd :laugh: Här kan vi berätta om våra härliga...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 159
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag har en hanhund som alltid varit jättesnäll med alla hundar han träffat, även hanhundar. Han kan vara lite vek. Sista åren har han...
Svar
2
· Visningar
1 790
Senast: Lycanthrope
·
L
Övr. Hund det här är fallen: :D målet är att få normalviktiga hundar som kommer på inkall. allt jag har är en klicker och en närliggande skog...
Svar
6
· Visningar
2 160
Senast: Laa
·
Hundhälsa Vi funderar på vilket som är bättre över lag att använda, halsband eller sele? Dottern sa att man absolut inte ska ha sele på valp. Men...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Hur kul som helst, hann inte ut idag innan det blev kolsvart ute, hade lagt ut spår imorse. Tänkte först att jag kunde ta det imorgon...
Svar
9
· Visningar
1 448
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Precis som rubriken lyder så undrar jag om en hund som inte tål något i någon mat alltid blir dålig i magen/uppvisar andra allergiska...
Svar
18
· Visningar
5 553
Senast: Rose
·
Övr. Hund -tyckte jag att blandraser var samma sak som en renrasig hund, bara billigare. -trodde jag att Blocket var det bästa stället att hitta...
Svar
13
· Visningar
2 337
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa De enda trådar jag hittar om hundgodis är när hundarna som ska få godiset är kräsna. Så är inte fallet här. Mina hundar är lika kräsna...
Svar
19
· Visningar
8 862
Senast: paradiset
·
Övr. Hund För rehabilitering har jag börjat sticka. Kommit fram till att hundtröjor är roliga att göra. Blir nästan en om dagen i storlek...
2
Svar
23
· Visningar
9 102
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2