Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur har era hundar reagerat på Atopican eller Fungoralen. Vet inte vilken medicin det beror på men lös i magen, bajsar mer än förut...
Svar
1
· Visningar
2 427
Övr. Hund Hej! Har aldrig hållt på med spår och sök innan, men blivigt lite frälst i viltspår med min nya hund, har hittat mycket information...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: Turelur
·
Övr. Hund Har velat det länge och nu när hunden visat sig supertaggade och spårar själv :eek: så måste jag ta tag i det snarast! Men hur gör man...
Svar
6
· Visningar
2 566
Senast: annakg
·
Övr. Hund På ett annat forum fanns en tråd där man kunde lägga upp filmer och få tips på vad som kan förbättras. Det tyckte jag lät trevligt... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
23 600
Övr. Hund Jag har börjat ta med mig hunden till "ragget" istället för att lämna henne hos hundvakt. Jag är så mycket där att jag knappt skulle...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Bara jag som har lagt märke till att Axess har fått bättre innerhåll mot vad det va tidigare? Samt olika sorter. Axess Allround...
Svar
5
· Visningar
3 683
Senast: martha
·
Övr. Hund min svärfar har lurat på mig att vara domarsekreterare på helgens klubbmästerskap, jag ska sekretera på både lydnadsklasserna och spår...
Svar
11
· Visningar
1 680
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur fraktar vi vår engelska toy terrier på bästa sätt/på ett praktiskt sätt i bilen? Vi har en Kia Ceed dvs en mindre modells...
Svar
7
· Visningar
2 029
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min sambo och jag ska/vill skaffa vovve nästa år, något jag längtat efter länge och nu har tillfället när vi kan vara hemma med valp... 2
Svar
35
· Visningar
3 829
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Har sån dålig koll på det här med vaccinering och hundar, vet bara hur det är på hästsidan... Har missat min hunds årliga vaccinering...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har sett den har forut, men nar den blev skickad till me pa FB tankte jag genast pa att dela med mig utifall att nagra har inte sett...
Svar
15
· Visningar
1 383
Senast: Aliide
·
Hundhälsa När vi var och trimmade hunden idag så fick vi reda på att han har öroninflammation. Tyvärr var det alldeles för sent för att boka till...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Lona
·
Hundavel & Ras Har en tik som just fyllt 6 år jag skulle vilja ta en valpkull av, men är hon för gammal nu då det blir första kullen? Hon är en pigg... 2
Svar
26
· Visningar
3 468
Senast: Gabbi
·
Hundavel & Ras Skk meddelar att det nu är beslutat att Schäfern kommer att delas in i två olika raser beroende på dess hårlag. Blandning mellan dessa... 2
Svar
28
· Visningar
4 957
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min valp på 6 månader verkar ha matsmältningsproblem..det är iaf vad vi och veterinären börjar tro. Han har varit lös i magen ett antal...
Svar
12
· Visningar
2 110
Hundhälsa Camaro har börjat fnysa/nysa en massa. Hon gör det väldigt ofta och har även blivit lite rinnig i näsan. Annars är hon pigg och glad...
Svar
7
· Visningar
6 954
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras En person hemma i byn har skaffat en ny hund. Med tanke på tidigare hundar och hur mindre roliga jag tyckt att dom varit så dror jag...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: Ämelie
·
Hundhälsa Först och främst, hur stor plats tar en påse i liter? Om jag köper en frys som rymmer ca 150 l, hur många påsar tror ni att jag får...
Svar
8
· Visningar
2 479
Senast: solan64
·
Hundträning Min pudel/cocker har tyvärr hunnit självbelöna sig 2 ggr nu med jakt när han var lös med grannens Mellanstora Podenco. Efter det har jag...
Svar
5
· Visningar
1 423
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ni som barfar/ger färskfoder till era hundar: Var köper ni maten? Hur mycket kostar det? Blir det oftast billigare eller dyrare i...
Svar
18
· Visningar
2 385
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka