Promenader

Sv: Promenader

Tack för alla intressanta svar! :) Det är olika mellan invider, men kan det skilja sig mellan raser också?

Sv: Promenader

Min hund brukar gå ut och pinka på tomten kanske runt 21-23 på kvällen, sen varierar det när han går ut på morgonen.
Regnar det så får jag släpa ut honom vid 11 :p Annars går han ut och pinkar när vi går upp mellan 7-8 :)

Verkar som han kan hålla sig hur länge som helst vid dålig väderlek :S

I dag tex, somnade tidigt i går så han var ut sista gången vid 21. Sen sov vi till 7. Släppte ut honom men han satt bara på trappen (duggregn) sen kom han in. Slappade fram tills att vi skulle i väg vid 11, vi gick ut, gick till bilen, han går hukandes bakom (pga regnet) och hoppar in i bilen utan att vilja kissa :crazy: Kommer fram till destination 10 minuter senare, då hoppar han ut ur bilen och pinkar efter vi gått ca 20 meter.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 749
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 245
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp