Vad gäller?

Sv: Vad gäller?

Själv hade jag inte alls kunnat låta bli att glida ner en lapp i brevlådan med texten "det ska vara tyst innan kl 9 på morgonen och efter kl 21 på kvällen"... :angel: :devil:

Själv hade jag inte alls kunnat låta bli att glida ner en lapp i brevlådan med texten "det ska vara tyst innan kl 9 på morgonen och efter kl 21 på kvällen"... :angel: :devil:

Vart är dendär förbannade gilla-knappen när man behöver den som mest??? :D:bow:

Det som kan irritera mig är att dotterns hund verkar bo på heltid hos grannen nu,[...] det som gäller för mig borde väl gälla för henne? men ÄHH! jag orkar inte hålla på som treåringar så jag lägger ner nu. Hon får väl ha sina regler även om dom verkar gälla för alla andra men inte henne. Jag blir bara irriterad :grin:

Då hade jag släppt ut mina hundar när hennes skällde och låtit dom busa och stöka bäst de velat. Hon kan ju inte gnälla på dina om hennes skäller samtidigt.

Alternativet hade varit Fruktens lapp :angel:

Varför är inte det rimligt:confused:
De kan väl inte vara hopplöst att få hundarna att hålla käft efter21 på kvällen, då behöver dom väl inte leka?
Och lika före 9 på morgonen? då kan dom väl pissa och hålla tyst, och leka efter det:confused:
Inte skulle jag ta ett krig med en i övrigt omtyckt granne för en sådan baggis:crazy:
Även om jag tycker att man kunde ta tiderna 22-07 då det skulle vara tyst..

*Jenny*

Kan bara småle :angel:

Satt precis och tänkte samma sak, haha jag hade aaaldrig kunnat ge med mig när det gäller något sånt :devil:

Har en likadan i vårt hus (tack och lov ska vi flytta nu på fredag) och det finns inget roligare än att använda hennes egna regler emot henne på ett övertrevligt sätt så hon inte kan bli arg :D:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 734
Senast: fixi
·
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
3 024
Senast: Migo
·
Övr. Hund I vårt område finns det en familj som har två vallhundar av mindre/mellanstorlek (15-20kg). Hundarna får ingen som helst aktivering...
Svar
15
· Visningar
1 697
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 189
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V