Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa :banana: Lilla schäfern här hemma (ok, han är förvisso ett år nu!) haltade förra veckan, så i onsdags hade vi tid hos vet. Han ville...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Milosari
·
J
Hundhälsa Jag tror det heter Hydrosensualisering. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad var hunden allergisk mot och hur lång tid tog det...
2
Svar
20
· Visningar
2 172
Senast: jappisen
·
Hundhälsa För ett år sedan skaffade min dotter en Kinesisk nakenhund med päls, en puff, Kinapuffen är fruktansvärt frusen och måste ha täcke...
2
Svar
29
· Visningar
3 465
Senast: Lager
·
Övr. Hund Någon som har de skorna till sin hund? Min hund har problem med att tassarna går sönder på vintern eftersom det promt ska saltas så...
Svar
4
· Visningar
1 504
Senast: Lager
·
Hundhälsa Min hund (schäfer 10 mån) har haft paneostit och röntgenbilder skickades till Strömsholm för att kollas noggrannare på och kolla så att...
Svar
5
· Visningar
1 852
Övr. Hund Jag sitter här och funderar. Vi brukar ju vara ett gäng härifrån som ställer på Stockholm hundmässa, och man springer alltid på någon...
2
Svar
25
· Visningar
2 133
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Mina täcken till hundarna förolyckades tragiskt i en färgolycka så nu får jag se mig om efter nya. Kruxet är att de flesta täcken...
Svar
13
· Visningar
2 869
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Någon här inne som sysslar med barmarksdrag? Jag var på SM i Nybro i helgen och har hittat en ny sport för mig :laugh: Jag har inget...
Svar
10
· Visningar
2 620
Senast: zabby
·
Övr. Hund Swedish House Maffia - Save the World Såg den via Facebook precis :love::love::love:
2
Svar
23
· Visningar
2 466
Senast: Lionheart
·
Övr. Hund Hejsan! Nu har jag en massa frågor om hundgårdar:) 1. Hur stor ska en hundgård minst vara till en liten/stor hund? 2. Vad ska...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: millan10
·
Övr. Hund Aftonbladet rapporterar om en hund som stoppade en fotbollsmatch i Sydamerika i tre minuter genom att springa runt på planen utan att...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: simba_112
·
Hundhälsa En bekant berättade här om dagen om att dennes veterinär varnade för färskfoder till växande valpar/unghundar. Tydligen har de noterat...
2
Svar
34
· Visningar
4 986
Övr. Hund En kompis till mig köpte en hund 2008 , han skickade inte in ägaranmälan till JBV och den gamle ägaren står där för hunden. Kompisen...
2
Svar
23
· Visningar
5 066
Hundträning Hallå buke! Inspirerad av kompisar som kommit ut och tävlat med sina hundar fick jag för mig att Ziva och jag skulle det också. Om 3...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Jag har fått uppdraget av en kompis som är uppfödare, att fixa en bra hemsida. För att inte missa några viktiga bitar så tänkte jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 957
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Ni som har varit på My dog hundmässan i Göteborg med eran hund (dvs via utställning, tävling etc) hur ser möjligheterna för rastning...
Svar
11
· Visningar
1 627
Senast: Ramona
·
I
Hundavel & Ras Japp, jag igen. Sist jag var aktiv här på Buke hade vi precis hämtat hem vår nya valp. Men problem uppkom och kort sagt så gav vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 895
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Min 2 1/2 år gamla hund har börjat skälla när hon är ensam i bilen.:( Visst har hon skällt tidigare precis när jag lämnat henne, men nu...
Svar
10
· Visningar
1 362
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag är nog en ganska nojjig matte. Var med valpen hos veterinären idag eftersom han varit lite trög i magen och dessutom kräkts...
Svar
10
· Visningar
1 701
Senast: glittra
·
Övr. Hund Skulle vilja ha lite allmänna valptips, alltså sådant som kan vara bra att tänka på när man hämtar hem sin valp :) Jag får hem min om ca...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka