Buketräff på Stockholm Hundmässa?

Sv: Buketräff på Stockholm Hundmässa?

Om någon däremot känner för en bukepromenad innan eller efter mässan så hakar jag gärna på!

Jag också! :laugh:

För oss blir det rasmonter (lapphundsmontern). Ska även ta med mallen, får stoppa undan honom när jag står i montern :angel:

Jag har inte bestämt om jag ska åka. Vinnartiteln hade ju varit kul att få :angel:, men det blir dyyyyyrt för oss från Skåne att åka upp. Boende, resa, semesterdag... Dessutom ställer vi på söndagen har jag för mig. Får se hur hon går i Växjö först, och det hade varit kul om sambon fått klart med jobb först också.

Är lite efter, ska inte till sthlm tyvärr, men när är det i växjö, finns risk att jag åker dit och tittar om jag inte har något då, när är det ? :idea:

Kommer du vara i Sthlm någon dag innan eller någon dag efter? Så kan man ta en promenad då?

Tanken är att jag ska vara det :). Jag behöver dock lite hjälp med boende. Jag får hotell betalt fredag till söndag. Men sen är jag on my own ;)

Är lite efter, ska inte till sthlm tyvärr, men när är det i växjö, finns risk att jag åker dit och tittar om jag inte har något då, när är det ? :idea:

Växjö är nu i helgen som kommer, 4-6/11.
Jag ställer på fredagen =)

Funderar på att anmäla till Stora Sthlm (och MyDog) men har inte bestämt mog för något av det än utan inväntar resultatet i Växjö.
Känns lite overkill att åka till Sthlm för att ställa en hund, får väl se om det blir nåt av med det tilltänkta nyförärvet så jag har två att ställa :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 992
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 509
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 536
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 530
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?