Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man har ett frysskåp och en frysbox fullknökad, men ändå bara två lådor att lägga människomat i, för resten är fyllda med färskfoder, märgben, döda fåglar, avsågade älgben..
När man anpassar möbleringen efter att hundbäddarna ska få plats (Men ändå ligger hundarna i soffan).
När man blir bortbjuden på "en fin middag" och får ringa till sin syster för att låna kläder, eftersom man inser att dom enda kläderna man äger antingen är Fjällräven, Haglöfs eller Lundhags. Och två ombyte jobbkläder.
När man renoverar tvättstugan/groventré för 15000:- och anpassar den för att 1) komma smidigt in och ut med hundar 2) Ha bra förvaring till hundprylar 3) lätt komma åt hundarnas fodertunnor och 4) försöker hitta en lösning där tvätten kan hängas på tork utan att samtidigt vara magnet för hundhår...![]()
När man periodplanerar sitt arbetsschema efter hundträningar, tävlingar, utställningar, träningsläger och allt annat hundrelaterat![]()
Insåg precis att jag inte använder ordet familj längre - utan kallar oss för "flocken".
Jag får erkänna att även jag och min sambo gör det.