Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund opererade bort ett melanom i torsdags, den satt strax bakom revbenen på ena sidan. Han har ju tratt på sig dygnet runt osv men...
Svar
9
· Visningar
2 225
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa När tycker ni det är dags att ta bort en allergisk hund? Vet att det är en svår fråga och att det är väldigt individuellt. Men när...
Svar
13
· Visningar
11 901
Senast: Apollo
·
G
Hundavel & Ras Japp, precis så är det nu. Vinthundar är liksom min grej, men jag har funderingar på att någon gång i framtiden kanske eventuellt skaffa...
2
Svar
23
· Visningar
3 026
Senast: calm
·
Hundhälsa Min 14-åriga chihuahua har tandsten och någon/några tänder behöver dras ut. Just nu är det inte akut, han har ingen inflammation eller...
Svar
6
· Visningar
2 515
Senast: giovanna
·
Övr. Hund Funderade på en liten sak angående skydd av min hund vid attack av annan hund. Vad har jag för rättigheter om en hund kommer...
Svar
7
· Visningar
1 109
S
Hundhälsa Har letat efter svar men inte hittat några. Postar en ny tråd i förhoppningen om att det finns någon eller några med erfarenheter kring...
Svar
1
· Visningar
5 694
Senast: Sali
·
Övr. Hund Kan ni visa bilder på era hundar i den? men hunden ska ligga på ryggen, jag vill se hur långt in på mage det räcker, tack!
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Jag försöker läsa mig till det, men jag får nog lättare svar här istället.. Jag undrar nu, vart behöver jag vara medlem för att...
Svar
9
· Visningar
1 435
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Jag har kontaktat veterinären så jag ska åka in med Sune idag. Jag är mest nyfiken på om någon annan har sett något liknande. Det...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Hej. Precis som de låter, kan ni som har kastrerat eran tik nämna för och nackdelar med det hela, även ni som kanske inte gjort de men...
2
Svar
23
· Visningar
7 414
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag letar efter en stabil men ändå lättransporterad tygbur till min whippet. :) Kraven är: - Stabil (får absolut inte rasa ihop om...
Svar
13
· Visningar
3 694
Senast: Donnorna
·
L
Övr. Hund Har en 4-årig blandistik som varit ensamhetstränad sen tidig ålder och aldrig haft några problem att vara själv. Jag har haft god...
Svar
12
· Visningar
2 453
Senast: Hedinn
·
A
Övr. Hund sista anmälan går ut idag, och jag vet inte vilken klass min hund går under:angel: det känns ju lyckat att inte ha tänkt på det förren...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en liten blandis kille på 8 månader, som fungerar kanon med andra hundar. Problemet vi har är att så fort hunden kommer från...
Svar
5
· Visningar
2 305
Hundavel & Ras Har ett litet problem, jag har ansökt om kennelnamn, som både SKK och FCI godkänt. Nu väntar jag på att protesttiden ska gå ut (1/11)...
Svar
12
· Visningar
1 614
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Idag var vi i stallet, Hugo med som vanligt. (amstaffmix, 4 år). I hagen så fick han en stöt av staketet och spraing iväg, vrålandes...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Fibusen
·
H
Övr. Hund Precis börjat bekanta mig med ipo-r. Tränar med min väninna, samt gått med i en träningsgrupp och det är spännande och kul. Hitills har...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Hej. Precis som de låter, kan ni som använder er av hormonsprutor en gång i halvåret(??) och vet mkt om det berätta för och nackdelar...
Svar
3
· Visningar
2 854
Övr. Hund Idag blev Boss godkänd vallhund med 76/34 poäng! Tyvärr blev fåren lite skärrade av hans vita färg, och jag hade på tok för mycket...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: Dentaku
·
I
Övr. Hund Känns som att dessa trådar är uppe på tapeten jämt men jag måste bara få skriva av mig. Var ute i skogen med mina två hundar, en...
Svar
19
· Visningar
2 435
Senast: HuggeBugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka