Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Irländsk terrier... Dom är inte så mycket terrier och jag som också gillar vinthundar tycker att dom är snygga!
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Jag säger korthårig vorsteh. Noll pälsvård, arbetsvillig och förig men ändå självständig och rätt enveten. Älskar att springa och är vackra att se på.:love:
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

En bra doberman borde ju inte vara helt omöjlig att få tag på. Du har väl en del kontakter? Annars så låter väl storpudel som det vettigaste?
Men jag röstar för en bra dober...
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

En RR kanske? Eller är det en för tung hund? Fäller gör det ju också. Men annars tycker jag de passar väldigt bra in på dina önskemål.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 801
Senast: inverterad
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 181
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger, finns det någon ras där man kan hitta hundar som i efter träning, uppfostran etc. kan passa in på alla krav? Ca...
Svar
19
· Visningar
1 591
Senast: Marje
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 845
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp