Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kanske en urinvägsinfektion. Min ena tik fick det strax efter löp, det enda jag märkte då var att det blev små våta fläckar där hon legat. I övrigt var hon precis som vanligt.
Ättika funkar mot urindoften! Det skedde en olycka inne på våran matta här för några veckor sen,vi hade varit och badat,och vovven blir jämt kissnödig bara ca en timme efteråt,vi skulle börja med maten,men hade glömt att köpa grädde,så vi åkte iväg,när vi kom hem var det en pöl på mattan (och en väldigt väldigt skamsen hund),vi testade med ALLT! Lukten försvann inte,sen läste jag om ättika,som ska ha något i sig som förstör äggvitebakterier eller vad sjutton det var,och det finns i urinen,vi tog en vanlig blomspruta och sprayade med ren 12% ättika,stank i 2-3 dagar,men efter det så luktar det INGENTING på mattan!
Hundavel & Ras Det är klart att det "är okej" att lämna - det är ju inget krav på att vara medlem i någon rasklubb alls. Men även om det givetvis är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.