Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har en liten staffe kille här hemma som blir ett år i mitten av Oktober, men han är så liten och klen! :o Jag vill ju ha det där...
Svar
15
· Visningar
6 824
Senast: Frukten
·
Övr. Hund Min sambo har länge sagt att han vill ha hund, han växte upp med hundar ute på landet. Själv hade vi inga husdjur under min uppväxt...
Svar
17
· Visningar
5 733
Senast: anniiika
·
Övr. Hund Alltså, skrutthund! Två ggr om dagen går vi ut enbart med avsikten att Rådan ska kissa. Det är direkt när jag kommer tillbaka från...
Svar
13
· Visningar
2 004
Senast: Emboella
·
Övr. Hund ...hunden blir skrämd av något. Ömka är ju definitivt fel, men hur ska man göra då? Jag har testat en del olika beteenden (bla...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Laa
·
Övr. Hund Ni som har förmånen att kunna träna era hundar inomhus under de kallaste månaderna vilket underlag har ni upplevt som bäst? Själv...
Svar
8
· Visningar
3 335
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa Hejsan. Jag har en hund (d/s gårdshund) som under de senaste åren fått anfall, han har varit hos vetrinär flera gånger fått blodprov...
Svar
15
· Visningar
2 199
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Heej! Behöver lite hjälp med en grej.. Har en golden retriver som snuttar och tvättar våran katt hela tiden och lägger tassen på henne...
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: _linsved_
·
Hundhälsa lillvalpen på 7 veckor fick slemdiarré och dreglade och var allmänt hängig imorse... ingen av de andra (mina två vuxna, valpens kullbror...
Svar
12
· Visningar
1 422
Senast: Laa
·
B
Hundavel & Ras Jag ska skaffa en till hund lagom till nästa år och funderar lite på rasvalet och hoppas att ni kan hjälpa mig lite! :) Jag har just...
Svar
4
· Visningar
1 071
Övr. Hund När ni avlivat en hund, har ni då tagit med kroppen hem sen för att de andra hundarna ska få se att den är borta? Eller är detta något...
Svar
14
· Visningar
1 500
Senast: viv
·
Övr. Hund När han gått bort. Avlivade min älskade brötrottweiler i fredags. Visst, han hade säkerligen kunnat leva flera månader till, men till...
2
Svar
22
· Visningar
2 637
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Med tanke på kimmis87s tråd om sin hund och nattarbete, hur gör ni andra som jobbar heltid, flex, singlar? Ni andra som jobbar...
2
Svar
29
· Visningar
4 900
Senast: anna_bpj
·
Övr. Hund ..åt uttrycket "hunden blir vad man gör den till." Har någon någonsin hört någon annan säga det om sin egen hund när det gäller något...
Svar
11
· Visningar
1 841
Övr. Hund ... framför hundgodiset. Och nu äter han inte ens det hundgodis han förut fick ibland. Ja ett konstaterande är väl att han är en katt i...
Svar
3
· Visningar
5 248
Senast: yennork
·
Övr. Hund den andra kullen nu som är levererade till nya hem. Helt underbara valpar som är som första kullen väldigt sociala och framåt och redan...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
12 564
Senast: jenn
·
Hundhälsa Jag hamnade precis i en diskussion med en vän ang valpar, foder, hur valpar växer och utvecklas osv. Vi är inte riktigt överens och jag...
2
Svar
38
· Visningar
4 772
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag har en Vit Herdehundstik på 10mån, som är glad och possitiv till vardags.:love: Men vid annsträgning som vid längre promenader...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Equus
·
B
Hundhälsa Det vi trodde var en avkliad fästing på min lilla sheltiekilles hals visade sig vara en godartad tumör. Eller det var i alla fall vad...
2
Svar
22
· Visningar
19 598
Hundhälsa Jag hittade precis det här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4659000 Vet inte om det är så att det...
Svar
12
· Visningar
2 239
Senast: vallhund
·
L
Övr. Hund Hejsan allihopa!! Tänkte att vi helt enkelt kunder presentera vår hund/hundar!!:D Är ju flera trådar med...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 430
Senast: bruksschafer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka