Sv: Ytliggare en kull med små Jääkäri´s
Det var därför jag frågade. Intressant hur som, det var ingenting jag visste om! Hur kommer det sig att de visste om dessa svenska hundar, och när var detta? Mig veterligen är ju samtliga av dessa avelshanar döda sen länge? Vad är kanadensiska hundskolan? Typ motsvarighet till det vi hade i Sollefteå?
Jag håller dock inte med om att man får leta "en stund" för att hitta en hund i samma klass, eller bättre.
Man gillade de gamla svenska hundarna på kanadensiska hundskolan. Inte sagt nånstans att det var jääkäris stamtavla dom gillade.
Det var därför jag frågade. Intressant hur som, det var ingenting jag visste om! Hur kommer det sig att de visste om dessa svenska hundar, och när var detta? Mig veterligen är ju samtliga av dessa avelshanar döda sen länge? Vad är kanadensiska hundskolan? Typ motsvarighet till det vi hade i Sollefteå?
Jag har varken sagt att han är skräp eller medelmåttig, jag har sagt att jag tycker att han är trevlig. Vanlig stam, ja, men det är en annan femma! Det är trots allt ganska få schäferhanar som har en "unik" stam som går verksamma i Sverige idag.Jo diu får tycka den är vanlig eller medelmåttlig eller att det är det vanliga skräpet som används vem bryr sig igentligen Inte jag iaf. Tydligen så finns det tryck från en hel del håll på han och det tycker jag är jäkligt kul för bättre schäfer det får man leta en stund efter för o hitta.
Jag håller dock inte med om att man får leta "en stund" för att hitta en hund i samma klass, eller bättre.