Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur bär man sig åt för att lära hunden springa fint på sidan när man cyklar? Så man inte blir omkulldragen det första som händer... :o
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Swat
·
Övr. Hund Äntligen så lyckas en rottweiler prestera en riktigt bra resultat på SM . Grenen är då SÖK. Fina poäng hade dom. Det var då inte igår...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hjälp min stackars hund har under en åt ett visst foder sedan bytte jag till deras högaktiva foder som det vissade sig att hon inte...
Svar
19
· Visningar
2 117
Övr. Hund Det har hänt en olycka i natt här inne på mattan,och det stinker hundkiss! :crazy: Hur ska jag göra för att få bort lukten? Är en...
Svar
4
· Visningar
4 238
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Funderar över vad ni hundmänniskor har på fötterna. Och då framförallt ni som tillbringar mycket tid i skog och mark med era hundar...
2
Svar
28
· Visningar
3 934
Senast: annakg
·
Hundavel & Ras Hej, Tänkte kolla om jag kunde få lite objektiva åsikter i ovanstående fråga. Vet att jag själv kan bli aningens enkelspårig när jag...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Behöver skriva av mig lite. För två veckor sedan på måndag så skadade sig min Grand Danois hane. Han rev upp en stor sårskada på...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: kitty79
·
Hundhälsa Hej! Har en korthårig collietik på 2 år. I fredags var hon hos veterinären hela dagen. Hon fick inte äta innan hon åkte dit på morgonen...
Svar
3
· Visningar
1 788
Senast: Tretjak
·
Hundhälsa Vår tvååriga Greyhoundkorsning har 40 graders feber och är hängig, inga andra symptom. Vågar vi vänta med att åka till kliniken tills de...
Svar
8
· Visningar
1 730
Senast: Swat
·
Övr. Hund Fick den här texten mailad till mig av en träningskompis. Vet inte om den (eller någon liknande variant) varit uppe här tidigare...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Mirre
·
S
Övr. Hund Ska börja spåra med min hund på allvar är det tänkt, men är bra sugen på sällskap. Nån som bor i krokarna av Lund och spårar eller har...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag har nu hort sa mycket har i USA om 'Norwegian Elkhounds' att jag borjar undra om det verkligen ar de hundar jag tanker pa. Forst av...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Kom nyss hem, och döm om min förvåning när jag håller på att kliva på hundskit i vår trädgård (vi är 5 hyreslägenheter varav 1st ev 2st...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 247
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Ställde ut hunden i våras och fick bra kritik, men hade säkert blivit bättre om hunden hade kunnat stå ordentligt. Vi hade inte tränat...
Svar
11
· Visningar
4 399
Senast: ajdidodii
·
Övr. Hund Har absolut ingenting för mig på söndag och tänkte ifall någon är sugen på en bukehundträff eller bara en vanlig buketräff? Har en...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: *tove*
·
Hundhälsa Alice har blivit magsjuk och får inte behålla någonting :cry: Även vatten kommer upp ganska omgående, dock verkar det gå bättre om hon...
Svar
7
· Visningar
1 598
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Är det tillåtet att ha ett vägnamn eller en plats som kennelnamn, typ Storgatans eller Hötorgets. Blir galen snart. Det är ju näst...
Svar
18
· Visningar
1 890
Senast: Gruffan
·
Övr. Hund Jag sitter här och har skuldkänslor... Jag anmälde nämligen en annons jag såg på blocket ang en valp som säljs när den är under 8veckors...
Svar
2
· Visningar
1 550
Senast: Misiaczek
·
C
Hundhälsa Vi har en hund som råkat ut för en olycka. Våran veterinär säger att han har en senskada i benet vilket är orsaken till att han haltar...
2
Svar
39
· Visningar
12 588
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Gammelvovve har varit hängig rätt länge nu... Har börjat fundera över om det kanske börjar bli dags att för honom att gå vidare och bli...
Svar
15
· Visningar
1 631
Senast: Tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka