Lämplig hund för en aktiv familj som älskar hundar?

Sv: Lämplig hund för en aktiv familj som älskar hundar?

Nej du, jag menar det uppriktigt!! Rekommendationen jag gjorde var baserad på de individer jag träffat/känner och är det så att de inte är representativa för rasen är jag den första att ångra mig. Jag är tillräckligt prestigelös för att inse att jag kan ha haft fel. Men det var ett tips i all välmening baserat på de erfarenheter jag har.

Ingen har någonting att vinna på att en person/familj väljer, för dom fel ras! Det blir ju varken bra för familjen eller hunden!!!

Sv: Lämplig hund för en aktiv familj som älskar hundar?

Fanns en uppfödare men hon sålde sin tik till en i Vallentuna (finns här på Buke). Om inte du vet någon ny? Det finns några i Sverige och de håller på att organisera sig för att kunna starta rasklubb.

Dom skall ha Rasträff i Arboga 21/8, hänger du med?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 567
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge funderat på att skaffa hund och väntat på rätt läge, vilket jag tror närmar sig. Jag har läst mig galen om de olika...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
16 798
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag och min sambo har nu bestämt oss för att köpa en till hund, idag har vi 3 barn, två flickor som är enäggstvillingar på 3 år och en...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 977
Senast: holymary
·
Hundavel & Ras Min svägerska har precis fått ta bort sin gamla hund. Innan avlivningen var hon och hennes sambo bestämda med att det inte skulle bli...
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama