Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag begravde min hund igår. Jag vet inte hur jag ska hantera detta. Han var min första egna hund ,blev 13 ½ år gammal. Det var...
2
Svar
22
· Visningar
2 333
Senast: madde_84
·
Hundhälsa Våran whippetvalp är snart 16 veckor och nu har hon självmant börjar ta initiativ till att vilja gå upp för våra trappor. Hon har fått...
Svar
7
· Visningar
4 205
Senast: lainen
·
Övr. Hund Okej, hjälp mig tänka nu... Vovven tränar bevakning tillsammans med husse, och när de lägger spår osv får hundarna sitta uppbunda i en...
Svar
5
· Visningar
1 458
Övr. Hund Min tjej är nu 6 månader och Kan vara själv i köket när vi tittar på tv och liknande. Men vi har inte lämnat henne ensam hemma längre...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: muppia
·
Övr. Hund Har en 4-årig schäferhane här hemma som inte alltid är en ängel med andra hundar. Tog över honom i höstas, och tidigare ägaren sa att...
Svar
2
· Visningar
889
L
Hundhälsa Vilken djungel.. Jag har i ärlighetens namn aldrig vågat ha fästingskydd till vovvan innan, då man hört både det ena och det andra. Men...
2
Svar
25
· Visningar
16 520
Senast: Lenis
·
S
Övr. Hund Idag sa min kompis att man inte får ha en okastrerad hanhund lös enligt lag. Är det sant?
Svar
18
· Visningar
2 168
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En van till mig som foder upp schafrar nere i staterna ar svenskattling och vill nu namna sin H-kull med skandinaviska namn... eftersom...
Svar
13
· Visningar
1 419
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Idag har jag äntligen fått hämta hem min golden efter att han har legat inne hos veterinären i 6 dygn. Han har diare som inte vill ge...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: MalinM
·
Hundavel & Ras Jag funderar på vad nästa hund ska vara av för ras, men har inte hittat någon som uppfyller mina krav, tänkte att ni kanske kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: NobleArt
·
Övr. Hund Vad är normal halsbandsstorlek på en vuxen fransk bulldogtik? Och vilken storlek skulle behövas på reflextäcke/väst? :)
Svar
1
· Visningar
655
Senast: cämela
·
Övr. Hund Min äldsta hund är, som några här vet, en väldigt stressad individ. Jag har haft honom i 2,5 år nu. När jag hämtade hem honom var han...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Vår lillkille (schäfer, snart 9 mån) är just nu ganska mopsig vid hundmöten. Vis av erfarenhet med det förra monstret (som drev mig till...
Svar
13
· Visningar
1 829
Senast: Lionheart
·
L
Hundhälsa Min hund spyr upp sitt färskfoder, på en gång efter hon ätit, sen kan hon ibland äta det igen, och spyr då inte. Jag undra vad det...
Svar
8
· Visningar
5 868
Senast: Rose
·
Övr. Hund Ville bara höra om det finns någon fler än jag som har Bouvier des flandres här :) Med spänning inväntar jag morgondagen, då vi ska...
Svar
3
· Visningar
1 076
Hundavel & Ras De är med storsorg jag börjar inse att schäfertiken nog är inne på sin sista sommar. Men nu börjar då tankarnas va ska ja hitta på...
Svar
5
· Visningar
1 389
Senast: Sannahe
·
Övr. Hund Vi har vänner i tyskland som ska få valpar och har blivit erbjudna att få en valp, efterom vi tycker så mkt om deras hundar! Vad...
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: bambi82
·
Övr. Hund Lyckades äntligen fånga Totte på video när han ska hälsa på nån. Jag har aldrig sett en hund göra likadant som han gör, han kan inte...
2
Svar
20
· Visningar
5 164
Senast: Amk
·
Hundhälsa Vi har sedan ett par månader tillbaka börjat jogga med vår staffe och de senaste två-tre rundorna har han börjat bete sig märkligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 032
Hundhälsa Kan man på något sätt bli säker på om huruvida hunden blivit huggormsbiten eller ej? Jag gjorde som vanligt i förmiddags, släppte ut...
Svar
12
· Visningar
4 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben
  • Annonsera mera VII
Tillbaka