Sv: Hund lämnad i bil utanför Liseberg
Av detta fantiserar du ihop en historia som du inte har minsta belägg för. Du vet ju inte ens om hunden tillhör personalen, eller om personalen har tagit på sig att sköta om hunden, eller om ägaren bara var in på området en snabbis mm, mm. Kort sagt, du fabricerar en obehaglig historia på mycket lösa boliner.
Hoppas hundägaren får reda på den här tråden och hör av sig med förklaring på hur det var.
Det finns många trådar om hundar som farit illa i varma bilar, men det var tydligen inte fallet här.
LIA
Men du förutsätter vidare! Vad du har som fakta är att en hund skäller, att hunden sitter i en bil med reflekterande rutor och öppen baklucka, och att hunden är ute ett par minuter senare.Fast nu har jag ju ganska så tydligt i UI skrivit att jag misstänker osv.. Jag har svårt att tänka mig att personalen går och tar ut en främmande hund ur en bil om den bara stått där i ett par minuter.. Parkeringen är bevakad, av stängsel runt omkring. Inte är någon anställd för att se till andras hundar iaf Att hunden har tillgång till vatten och att det inte var lika varmt som i en stängd bil tog jag förgivet.
Av detta fantiserar du ihop en historia som du inte har minsta belägg för. Du vet ju inte ens om hunden tillhör personalen, eller om personalen har tagit på sig att sköta om hunden, eller om ägaren bara var in på området en snabbis mm, mm. Kort sagt, du fabricerar en obehaglig historia på mycket lösa boliner.
Hoppas hundägaren får reda på den här tråden och hör av sig med förklaring på hur det var.
Det finns många trådar om hundar som farit illa i varma bilar, men det var tydligen inte fallet här.
LIA