Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Trevlig midsommar önskar Piru och Jääkäri som nyss blivit stockholmare en tid framöver. Ska bli spännande och se vad det kan ge oss. :)
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Jag har en blandras mellan Engelsk springerspaniell och Wachtel. Vi köpte honom när han var ett. Mitt problem med honom är att HUR...
2
Svar
22
· Visningar
2 699
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Avelsdiskussion önskas här igen! ;) Vissa är våldsamma demonstranter mot användandet av B-höfter i avel. Varför då? En B-höft är...
Svar
14
· Visningar
5 859
Övr. Hund Hej! Har sedan min amstafftik varit liten haft väldigt svårt att få henne rumsren, trots ihärdiga försök till att skapa rutiner som...
Svar
11
· Visningar
7 307
Senast: Piggelkot
·
Hundträning Finns det någon här som har en privat tränare? Jag skulle vilja ha en privat tränare som backar och hjälper till vid lydnad, typ som på...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: linafina
·
Hundhälsa Min unghund har under längre tid haft lite problem med gult klet från snoppen och är där och slickar relativt ofta. Frågade vet. när vi...
Svar
2
· Visningar
2 274
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag känner sedan länge, att en husbil är vad jag behöver. Jag och min man hade en för många år sen, då vi bodde i USA och kuskade landet...
Svar
1
· Visningar
1 809
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag behöver ett koppel som går att binda upp hundarna i, som INTE går sönder varken vid kraftiga ryck eller när de tuggar på dem...
2
Svar
32
· Visningar
10 076
Senast: Hoppelhase
·
J
Övr. Hund Ja min hund är ganska räd för vatten jag har försökt att hjälpa honom så att han inte ska vara räd för vatten men han är det ändå...
Svar
9
· Visningar
4 514
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Bara en stilla undran, då jag blev väldigt förvånad; Mammas lilla hund blev ormbiten, och blev väldigt sjuk. Mamma tog hunden till...
2
Svar
24
· Visningar
2 780
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Våran Amstaff valp på 4 månader är helt underbar. Vi gör allt med honom och han reagerar positivt på allt! När han har vanliga tuggben...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 924
Senast: Frukten
·
B
Hundavel & Ras Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det blev långt men jag är desperat och måste få hjälp att se på saken! Snälla läs och hjälp mig...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 114
Senast: Grana
·
W
Hundavel & Ras Ja, precis som rubriken, kan aussie vara en ras för mig ? Jag har just nu två bordercollies, en gammal som mest skrotar med samt en tik...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: Wermlandstossa
·
Övr. Hund Min mamma är dagmatte till en valp som torde vara runt 5 månader nu. Valpen är extremt ettrig på katten som min mamma har. Som det är nu...
2
Svar
20
· Visningar
6 285
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Fick en smärre panikattack i morse då jag klippte hundens klor. En böld mellan två tår, och viss hudirritation mellan de andra. Mellan...
Svar
0
· Visningar
1 119
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Tänkte bara att någon annan än jag kunde roas av min lillemans stollehyss när han badat ^^ Senare drog han race på soffan, klättrade på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Hundavel & Ras Jag har länge varit säker på att när det är dags för en ny jycke att det blir en Dansksvensk gårdshund. Den passar mig nog bättre än de...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: Frukten
·
Hundhälsa I våras, ungefär i samband med att min elvaåriga schäfer normalt skulle börja fälla vinterpälsen, bytte jag foder till Standardt...
Svar
11
· Visningar
3 509
Senast: Lizah
·
Hundavel & Ras är lagomt miljöskadad av mitt jobb och har senaste veckan lyssnat på tikens bebismage med stetoskop för att se om man KAN höra något...
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: Laa
·
Hundhälsa Fick hem en alldeles underbar liten valp för 2 veckor sedan (Hope alias Loppan). En korsning schäfer (87,5%), labrador (12,5%) som nu...
2
Svar
34
· Visningar
5 258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka