Obemannade vet.stationer...vanligt?

Sv: Obemannade vet.stationer...vanligt?

Lund har väl också nattpersonal?

Jag har iaf kommit dit typ kl 23 med en hund med punkterade lungor, fast det var väl kanske 10 år sen snart...

Fast hur ofta tittar de till dom är väl egentligen frågan, är väl bra med personal säger inget annat, men om de bara tex går "ronden" typ två gånger/natt så känns det ändå bättre att ta hem och vaka och åka in om det krisar..

Lund har väl också nattpersonal?

Jag har iaf kommit dit typ kl 23 med en hund med punkterade lungor, fast det var väl kanske 10 år sen snart...

Det kan hända, ingen aning.

Zqathan: Jag har ingen aning om hur personalen gör på nätterna men jag har utan problem lämnat hund över natten här i malmö. Skulle jag lämna in hunden på klinik och sen i efterhand få reda på att det inte finns personal så skulle jag inte bli så glad och ifrågasätta det.

Tolkningen av ordet veterinärstation köper jag, men incidenten som inträffade med min hund inträffade på ett "djursjukhus" med många veterinärer och mycket annan personal, i en hyfsat stor stad, där man definitivt förväntar sig att det finns någon form av personal på natten när man har inneliggande djur, så det förekommer uppenbarligen obemannat även på större ställen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 311
Senast: EmmaW
·
Relationer Kort bakgrund: Vart ett skrotår för både mig och sambon. Jag har blivit sjuk och blir sämre (hypofystumör- misstänkt cushings sjukdom...
Svar
16
· Visningar
1 863
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Viktor fick frukost vid 8.30 imorse. Han äter fort och har alltid gjort det. Nu har han flickvännen här och äter lite extra fort, så jag...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
24 508
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Jag har inte vågat skriva någon glad tråd om det här med rädsla att det ska slå fel, men nu har hon varit feberfri i 12 dagar och jag...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V