Sv: Han högg os si ansiktet
Jag svarade ju givetvis på det inlägg du skrev till Skogstrollet. Är man osäker på vilket inlägg som menas kan man klicka på "Sv: Han högg os si ansiktet" i inläggets högra hörn så hamnar man på det inlägg som avses.
Så jag tror inte alls att ditt inlägg var riktat till TS.
Vad är tokigt tolkat?
Hunden är inte konstig som vaktar/ morrar?? Varför skriver du så? Har jag sagt att den är det då?
Jag skrev till Ts att det var bra att flera reagerar på och vill jobba bort ett sådant beteende jahg har inte sagt/menat att ni andra inte vill det, vad får du det till mitt svar var riktat till TS, och jo jag vet folk som tycker att det är ok att hunden får morra vakta, annars skulle jag inte skrivit det så alla som jobbar att få bort eller tränar på att det aldrig uppstår!! Stor eloge! Jag förespråkar ändå att TS ska jobba på det sett som funkar för hennes hund eftersom det inte finns bara ett sätt!
Jag svarade ju givetvis på det inlägg du skrev till Skogstrollet. Är man osäker på vilket inlägg som menas kan man klicka på "Sv: Han högg os si ansiktet" i inläggets högra hörn så hamnar man på det inlägg som avses.
Så jag tror inte alls att ditt inlägg var riktat till TS.