Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa hejsan! Härligt hundfolk som fortfarande är kvar här :) Nu har jag haft lite bekymmer med min tjej de två sista löpen har slutat...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: soffa
·
Hundhälsa I morgon åker vi till Frankrike. Kan hunden dricka vattnet eller hur gör man? Förra året när vi var i Tyskland och Danmark var det...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: madde_84
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bra rakapparat till min cocker spanielkorsning, som behöver rakas från haka till privata delar nu vid sommartid...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: movi
·
Övr. Hund En fundering såhär på kvällskvisten... När anser ni att hunden är redo att tävla? Vad ska den kunna? Dvs, ska den ha stor chans att...
Svar
15
· Visningar
1 335
Hundhälsa Har sen vi hämtade hem hunden ofta klippt klorna, en liten bit några dagar/vecka. Men nu har det hänt något. Det har alltid varit...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 591
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1227711 Har köpt en ny kamera , Det tar väl ett tag att lära sig ta foto. Men här är de första.
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Snurrfian
·
L
Hundhälsa Min vuxna tik har sedan ett par dagar betett sig underligt. Hon har bäddat, pipit (gör hon ALDRIG i vanliga fall), äter dåligt, varit...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej!! I Juli månad fick vår ena hund ett konstigt "anfall" när den var ute å lekte med sin kära boll. Helt plötsligt började hon...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: zitasmatte
·
Övr. Hund Ja precis som rubriken lyder var jag med om idag usch va obehagligt och va arg jag blir när folk inte har koppel på hunden när den...
Svar
15
· Visningar
1 596
Senast: Lager
·
Övr. Hund tittar just på uppdrag granskning om upploppen i göteborg 2001...
2
Svar
28
· Visningar
3 179
Senast: LillaMy84
·
U
Övr. Hund Hej har skrivit här tidigae men det var bra länge sedan nu. Tänkte nu höra om jag kunde få hjälp av någon här inne. Min 15 åriga son...
Svar
10
· Visningar
6 206
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Vår rara tvååriga omplacering som kom till oss i Oktober förra året och hade NOLL uppfostran har nu fått möta sin överman:confused:, vi...
Svar
12
· Visningar
1 570
Senast: Rie
·
P
Övr. Hund men jag har tyvärr spätt på ryktet om att dom är livsfarliga hundar:( Jag har en liten kille på 6 månader. Dom här senaste dagarna har...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
19 678
Senast: Calazirya
·
Hundavel & Ras Ligger och tittar på gamla avsnitt av "Tillbaka till Aidensfield" på datorn och undrar om det är någon som vet vilka raser Alfred och...
Svar
1
· Visningar
1 735
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Det är väl inte normalt att min 15-veckorsvalp juckar på mina ben? Han gjorde nämligen det idag, en hel del. Han har dock varit lite...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Min lilla blandrastik på 3 år har börjat bete sig underligt. Hon går runt och slickar på golvet och väggarna, hon gör det på ett...
Svar
2
· Visningar
12 618
Senast: Saybia
·
Hundhälsa En kompis är hos veterinären med sin tik, imorse var tiken allmänt låg, ville bara ligga ner. Hon är vinglig i bakdelen, ömmar inte...
Svar
18
· Visningar
1 681
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Idag passade jag på att filma lite snuttar när jag körde hundarna, så här kommer nu ett klipp på min gosbebis Boss när han gör det han...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: Nennan
·
Övr. Hund Man läser ibland om hundägare som fått skit för att ha haft sin hund lös osv. fast inget hänt. Vi ska vara TACKSAMMA att vi faktiskt får...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 741
Senast: claire
·
Övr. Hund Dra en snabb historia. För ca 2 månader sedan så tog jag över min killkompis rottwailer då han blivigt allergist, eller mer...
Svar
12
· Visningar
3 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka