En hund som kan passa mig?

Sv: En hund som kan passa mig?

Tycker eurasiern lät jättetrevlig och fin. Klarar den av lite högre aktiveringsnivå än bara promenader också, dvs. agilty och lydnad ett par gånger i veckan? Jag har varit inne på japansk spets väldigt länge, men vore ju trevligt med en lite mindre skällig hund.

Edit: hittade både agility och lydnadsresultat så det verkar ju inte vara något problem iaf :p.

Senast ändrad:
Sv: En hund som kan passa mig?

Nej, jag kom på att min formulering var väldigt dum, vad jag menade var om den rasen vanligtvis används till det, och kan "prestera". Min hjärna är alldeles för seg efter att ha skrivit bachelor och panikpluggat farmakologi.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 425
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 665
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023