Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

*Lån*

Flaggar för att datumet kan radikalt förändras beroende på om en av tikarna löper som tänkt i maj eller inte. gör hon det så blir det en tripp till Drammen för att para med en från Frankrike upplånad mkt högt meriterad kanonhane, som endast är här fram till slutet av maj och där det inte kommer att bli så många parningar på här i norden.

Om så sker så innebär det att jag har (förhoppningsvis) en kull med ganska färska småvalpar här hemma i juli = Går inte att ha huset fullt med hundar och folk då.

Får återkomma längre fram om hur jag ska lösa det, men det hänger som sagt på om hon löper som beräknat eller inte..

KL

Jag vill gärna med men det hänger på flera saker så jag kan inget lova. Dels hur jag ska ta mig dit, om jag jobbar timmar har jag tiden men måste ha råd och sedan måste maken vara ledig ( och i sverige ) så jag blir fri!

*Lån*

Flaggar för att datumet kan radikalt förändras beroende på om en av tikarna löper som tänkt i maj eller inte. gör hon det så blir det en tripp till Drammen för att para med en från Frankrike upplånad mkt högt meriterad kanonhane, som endast är här fram till slutet av maj och där det inte kommer att bli så många parningar på här i norden.

Om så sker så innebär det att jag har (förhoppningsvis) en kull med ganska färska småvalpar här hemma i juli = Går inte att ha huset fullt med hundar och folk då.

Får återkomma längre fram om hur jag ska lösa det, men det hänger som sagt på om hon löper som beräknat eller inte..

Ja för min del går det lika bra i Augusti...... . .. Va roligt med en massa småbäbisar :love: ....

*Lån*

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase + 1 liten hund
6) Vildarna (Fd. Lilljessicah) + 2 hundar
7) Yeah
8) Jenka+ 1 hund
9) Ainon + 1 hund
10) line_n + 1 eller 2 hundar
11) Galathea + 2 hundar
12) Emor + 1 ev 2
13) Minta + 1 hund
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin
22) Jinka
23) Pippi + två hundar
24) Vallhund + en hund
25) Indil + 1 hund (ev 2)
26) Roxer + 1 (ev 2) hund
27) *Christine* + 1 hund
28) Minerva + 2 hundar

Beroende på hur det ser ut jobbmässigt för mig så är jag på :)
Planerade att komma förra träffen men det blev inte av :/
Så jag HOPPAS att allt löser sig så tänker jag komma upp jag med ! :bump:

Ja för min del går det lika bra i Augusti...... . .. Va roligt med en massa småbäbisar :love: ....

Fast har jag valpar så blir det ingen träff så länge de är små. Tänker inte ha huset fullt med folk och hundar om jag har en tik med valpar ;)

Vad är radikalt flyttad då? För min del blir det svårt om det ramlar iväg lång utanför semestertider... Ngn månad max så funkar det, men annars får vi nog hoppa av...

Ser det likadant ut för fler av er eller kan ni andra när som??

Jag har ingen aning om jag kommer kunna, beror helt på när det bli av och om jag kommer ha valp då eller inte..

Förmodligen i så fall att jag tar träffen nån gång innan valpning, mest troligt i mitten av juli tror jag.

Knapp

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
7) Yeah
8) Jenka+ 1 hund
9) Ainon + 1 hund
11) Galathea + 2 hundar
12) Emor + 1 ev 2
13) Minta + 1 hund
14) Mumorsan + 1 hund
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin
22) Jinka
23) Pippi + två hundar
24) Vallhund + en hund
27) *Christine* + 1 hund
28) Minerva + 2 hundar

Jag vill sätta mig som en parentes att jag kan komma, om träffen sker tidigt/mitten av juli. Jag pluggar ju, så jag sommarjobbar, och det är lite svårt att söka semester från.

Knapp

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
7) Yeah
8) Jenka+ 1 hund
9) Ainon + 1 hund
11) Galathea + 2 hundar
12) Emor + 1 ev 2
13) Minta + 1 hund
14) Mumorsan + 1 hund
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin
22) Jinka
23) Pippi + två hundar
24) Vallhund + en hund
27) *Christine* + 1 hund
28) Minerva + 2 hundar
29) brandkattis + 1 hund

Med reservation för när det verkligen blir av. Jag har ett "dygnet runt" arbete, skift. Skulle vara väldigt roligt :)

Förmodligen i så fall att jag tar träffen nån gång innan valpning, mest troligt i mitten av juli tror jag.

Hur bra som helst för min del ..Bara man har ett datum . Ser verkligen i fram mot att träffa er alla .. men som sagt med mina små odågor :o tar jag 2 med :)

Har du skaffat valp? Roligt!
Ras? Bild?
:D

Jag är på väg att skaffa en:) Hon blir 4 veckor på söndag så det dröjer ett tag till innan hon kommer hem. Jag har dock turen att få träffa henne flera gånger i veckan redan nu:) Och ja, det ska bli superkul! Visst är ni också på väg att skaffa en till?

Rottweiler är det och bild får du vänta lite med:)

Jag är på väg att skaffa en:) Hon blir 4 veckor på söndag så det dröjer ett tag till innan hon kommer hem. Jag har dock turen att få träffa henne flera gånger i veckan redan nu:) Och ja, det ska bli superkul! Visst är ni också på väg att skaffa en till?

Rottweiler är det och bild får du vänta lite med:)

Ja "vår" valp är inte född än, men om allt går enligt planerna får vi hem en huligan i maj/juni :love:

Lyx att kunna träffa henne så ofta :laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka