Meibla
Trådstartare
Sv: Unghund som börjar se ut som en tunna..
Japp jag har slutat med det
Det enda hon får som belöning är hennes torrfoder (som jag tar från hennes dagsgiva) alt belöning med hennes älskade repleksak.
34 kg var ju som sagt för 1-2 månader sedan. Ska in och kastrera katten på onsdag så då kan hon få följa med och ställas på vågen. Så får jag en lite mer aktuell siffra
Funderade på en sak: Du sa i annan tråd att hon även fick färskfoder, har du slutat med det för det nämnder du inte här? Sedan en sak till - får hon godsaker/belöningar också och i så fall hur mycket och vad - för godis blir man snabbt rund av även om 34 kg var det väl hon vägde inte känns som jättemycket. Frågar därför att jag på en valpkurs varit med om en orolig husse som inte förstod varför hunden gick upp. Det var en mindre ras och under ett träningspass (visade det sig) fick hunden lika mycket mat som en normal portion. De tränade flitigt så det var inte konstigt att vikten ökade mer än önskvärt och problemet var lättlöst. MYCKET mindre belöning i form av mat.
Japp jag har slutat med det
Det enda hon får som belöning är hennes torrfoder (som jag tar från hennes dagsgiva) alt belöning med hennes älskade repleksak.
34 kg var ju som sagt för 1-2 månader sedan. Ska in och kastrera katten på onsdag så då kan hon få följa med och ställas på vågen. Så får jag en lite mer aktuell siffra
Senast ändrad: