Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skulle jag vara?
•Väldigt snäll när man väl lärt känna mig
•Vill gärna hålla reda på vart flocken "håller hus"
•Är egentligen tuffare än jag ser ut
•Väldigt blyg
•Aktiv när jag väl vill
•Accepterar nya flockmedlemmar snabbt
•Barn ligger inte högst upp på favoritlistan, alltså ingenting för mig
•Måste vara ute ofta, gärna minst fem gånger per dag
•Envis
•Jag gör lite som jag själv vill, ingen hund för nybörjare (om jag nu var en hund)
•Vatten är inte heller någon riktig favorit
•Lättlärd, även om jag inte själv visar att jag kan saker så kan jag en hel del
•Älskar hästar, stora som små
Ja, det var det enda jag kan komma på just nu... Hoppas att det räcker![]()
Den här tråden var rolig, och så bara... dog den..
Någon som vill föreslå en ras på mig?
Jag är:
- Aktiv. Har alltid fullt upp, en dag utan någon kvällsaktivitet har jag inte haft... sedan förra gången jag var sjuk. En hemmadag funkar, men två och jag går i taket!
- Älskar mat
Mumms!
- Gillar utmaningar och älskar att tävla
- Social
- "Tänker först, gör sedan"
- Possitiv
Jag tycker du är en schäfer![]()
Lugn, vänlig, tystlåten, rolig, vill vara till lags, håller mig gärna i bakrunden.
Kan lätt ligga hemma och slappa en eftermiddag men blir rastlös av att inte göra någonting på flera dagar, vill gärna hitta på saker. Gillar att vara i stallet men är ingen äkta skogsmulle. Shopping och uteliv är kul, men inte för ofta. Ganska renlig av mig vill gärna ha ordning och reda.
Avskyr kritik och tar jätteilla upp om någon kritiserar mig. Gillar matlagning och bakning! Har massor att ge men är lite lat ibland.
Gillar att ta hand om min kropp, men är absolut inget träningsfreak.
..gatukorsning? haha![]()
Lugn, vänlig, tystlåten, rolig, vill vara till lags, håller mig gärna i bakrunden.
Kan lätt ligga hemma och slappa en eftermiddag men blir rastlös av att inte göra någonting på flera dagar, vill gärna hitta på saker. Gillar att vara i stallet men är ingen äkta skogsmulle. Shopping och uteliv är kul, men inte för ofta. Ganska renlig av mig vill gärna ha ordning och reda.
Avskyr kritik och tar jätteilla upp om någon kritiserar mig. Gillar matlagning och bakning! Har massor att ge men är lite lat ibland.
Gillar att ta hand om min kropp, men är absolut inget träningsfreak.
..gatukorsning? haha![]()