Sv: Alfarullningar, lägga ner hundar etc
Dom barnen som kommer hem till dig ja men nu pratade vi väll ändå barn i allmänhet.
Om du bara pratar om dina stora barn och alla stora barn som besöker dig
Så behöver vi inte disskutera mer för jag trodde vi disskuterade barn i allmänhet i olika åldrar och eftersom du skrev att barn som snor saker ur munnen är ohyfsade.
Som det verkar på dig så har du inget problm med något och din hund vaktar inte heller och du har inte behövt tagit ur något vaktande, så vad är det egentligen du vill få fram med dina inlägg då?
Om du aldrig upplevt något som nämns i tråden???
Jo, det skulle vara ohyfsat därför att de barn som kommer hit är gamla nog att förstå vad jag sagt till dem angående det - de vet att de inte får sno saker ur munnen på henne.
Hon vaktar ingenting från mig el. min familj - vad är det jag låter henne vakta menar du? Hon har fri tillgång på märgben här hemma och det har aldrig varit ett enda bekymmer med det, hon har aldrig bitit någon för det. När hon var liten "vaktade" hon saker hon snott också, papper t ex eller en skruvmejsel eller vad det nu var. Det gör hon inte längre utan hon kommer med saker hon hittar på golvet istället. Om ett barn tappar en kaka på golvet händer ingenting, hon plockar inte upp saker från golvet utan varsågodkommando. Kanske hade hon viftat lite på svansen och hoppats på att få smaka lite.
Vad är det mer du tror att hon vaktar menar du?
Jag tror att du har en väldigt snäv syn på hundar som "vaktar" ben - vad föreställer du dig egentligen? En best som gläfser, hugger och skäller så fort folk kommer in i huset om det ligger ett ben framme?
Tror du mig inte är du välkommen hit för att titta på min vackra men vaktande best!![]()
Dom barnen som kommer hem till dig ja men nu pratade vi väll ändå barn i allmänhet.
Om du bara pratar om dina stora barn och alla stora barn som besöker dig
Så behöver vi inte disskutera mer för jag trodde vi disskuterade barn i allmänhet i olika åldrar och eftersom du skrev att barn som snor saker ur munnen är ohyfsade.
Som det verkar på dig så har du inget problm med något och din hund vaktar inte heller och du har inte behövt tagit ur något vaktande, så vad är det egentligen du vill få fram med dina inlägg då?
Om du aldrig upplevt något som nämns i tråden???